Review Coolblue!

Logo-Coolblue-500x500Zoals ik al op twitter liet weten heb ik een nieuwe telefoon gekocht! Ik heb hiervoor twee jaar de BlackBerry 8520 gehad. Deze had ik eigenlijk gekocht omdat ik een telefoon met toetsenbord wou. Maar nu heb ik dus toch een nieuwe telefoon gekocht!

Kijk je mee?

Het was echt nodig om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Mijn BlackBerry liep heel vaak vast (soms een paar keer per dag) en werd heel sloom. Daardoor deed hij het soms dus niet. Ook Whats app deed het niet goed meer. En daar raak je stiekem toch wel verslaafd aan! Vandaar dat het nodig was om een nieuwe telefoon te kopen!

Zoals op mijn twitter al vermeld stond heb ik de HTC Desire X gekocht. Omdat ik deze week geen tijd had om hem in een winkel te kopen heb ik ervoor gekozen om deze online te bestellen. Een vriend van me had de webshop pdashop.nl aangeraden. Hier heb ik dus ook mijn telefoon besteld.

PDAshop is een erg fijne website! Alles is heel overzichtelijk en je kunt telefoons gemakkelijk vergelijken. De verzending is gratis, en als je voor 23:59 besteld heb je het de dag erna nog binnen! Daarnaast staan er van veel telefoons een makkelijk filmpje online waarin uitgelegd word wat de telefoon allemaal kan en wat de plus- en minpunten zijn. Dat vind ik ook erg prettig! Hieronder staat het uitleg filmpje van de telefoon die ik heb gekocht.

180463

De telefoon is heel fijn in gebruik! Het typen met een touchscreen is nog wel even wennen. Maar ik merk dat het nu al sneller gaat dan toen ik hem net had. De telefoon heeft veel functies en geeft echt waar voor je geld!! Ik vind het besturingssysteem erg gemakkelijk en kom steeds weer dingen tegen die ook nog kunnen. Zo ontdek je langzaam maar zeker dus de functies van de telefoon! Mijn broer heeft al langer een telefoon van HTC dus hij heeft me ook wat handige tips gegeven!

Omdat ik met deze telefoon ook Instagram kan gebruiken zal ik ook wat meer foto’s hierop plaatsen! Eerst deed ik dit met mijn iPod touch, maar ik kon ze alleen plaatsen als er in de buurt WiFi was. Met deze telefoon kan ik het dus altijd! Daarbij is deze camera natuurlijk ook beter! Volg je me al via Instagram?

Bij PDAshop kun je ook een verzekering afsluiten. Dit heb ik ook gedaan. Ik weet van mezelf dat als ik dat niet doe de kans groot is dat er iets mee gebeurd. Het lijkt me daarom verstandig om zekerheid te hebben door deze verzekering. Ik heb mijn telefoon net en er is nog niets mis mee dus ik weet niet hoe de verdere service hiervan is. Wel heb ik geïnformeerd over hoe je de telefoon dan terug kunt brengen. Je kunt de telefoon altijd terug sturen (gratis) of terug brengen naar de winkel. Dit is natuurlijk erg makkelijk! Ik heb gehoord dat het bij veel andere winkels allemaal wat lastiger geregeld is.

Ik ben tot nu toe dus erg tevreden met deze webshop! En mocht ik weer iets nodig hebben wat hier verkocht word zal ik hier weer bestellen.

Heb jij al ervaringen met deze webshop?

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen: PDAshop.nl

Geef een reactie

