Nieuwe producten Catrice!

Eerder deze week liet ik jullie al de nieuwe producten van Essence zien. Ook Catrice komt met nieuwe spullen! Helaas staat er op hun site niets over nieuwe nagellak dus ik kan je daar ook niet over informeren. Maar er komen wel leuke producten uit voor de ogen!

Kijk je mee?

Ik weet niet wanneer deze producten in de winkel liggen. Sommige heb ik al gezien andere komen pas na de sale van onder andere de lakjes van Catrice. Klik hier voor het artikel daarover.

oogschaduw catrice

Als eerst de nieuwe kleuren oogschaduw van Catrice! De kleuren zijn mooi aangepast op de lente die er weer aankomt! De kleuren zijn van links naar rechts en regel voor regel: 610 Mint Of Change, 620 Inglorious Mustards, 630 Fancy A Coppa Tea?, 640 Don’t Touch My Mosserati! en 650 Petrol Shop Boys.

Zoals je ziet staat er ook een nieuwe gel liner bij. Ik dacht meteen: Zwart is er toch al? Maar deze heeft goude glitters erin! Erg leuk natuurlijk! Maar wel jammer dat deze niet voor de kerst al in de schappen lag! De naam van de eyeliner is: 050 Black Jack with Goldie Hawn.

ogen catrice

Naast de gewone oogschaduw en gel eyeliner komt catrice ook met een aantal nieuwe Intensif’ eye, oogpodloodjes en mascara’s. De intensif’ eye kun je vochtig en droog aan brengen. Afhankelijk van hoe je dat doet word de intensiteit aangepast. In totaal komt Catrice met vier nieuwe kleuren. De kleuren die hier staan heten van links naar rechts: 090 Ninja Purples, 080 Please Gold The Line en 070 Dr. Bluelittle. De andere kleur heet: 100 Glamourose.

Daarnaast komt Catrice met nieuwe gekleurde oogpodloodjes! De kleuren van links naar rechts: 010 New Kids On The Black, 020 The World’s Greytest, 030 Gold Shatterhand, 040 Karate with Bronze Lee, 050 Brown Town Girl, 060 Moss Undercover, 070 Blue Berrymore en 080 These Blues are made for walking.

Ook komt catrice met nieuwe mascara en een topcoat voor over je eigen mascara heen. Deze topcoat maakt je mascara dan waterproof. Catrice komt in totaal met drie nieuwe mascara’s. Degene op het plaatje heet: Lashes To Kill False Lashes Volume Mascara. De blauwe is dus de topcoat. Ik denk dat dit erg gemakkelijk is als je deze in je tas bewaart. En wanneer je dan een regenbui aan ziet komen kun je snel uitgelopen mascara voorkomen! Of het echt werkt weet ik niet maar ik ben benieuwd!

gezicht catrice

Catrice krijgt een BB Cream. Deze komt in vier verschillende tinten zodat er voor elke huidskleur iets is! Ik hoop dat deze fijn is.

Daarnaast komt Catrice ook met nieuwe concealers. Het zwarte potje en de stick zijn concealers.

Catrice heeft al twee bronzers maar komt nu ook met een derde. Deze is wat donkerder dan de eerste twee!

Ook komt Catrice met een primer voor je oogschaduw. Deze hadden ze al met een sponsaplicator (als ik het goed heb) maar komt nu dus in een potje. Dit is denk ik omdat MAC hun primer ook in een potje verkoopt. Ik ben benieuwd of het fijn werkt!

Lippen catrice

En als laatste de lip producten! Ik ben zelf niet zo’n fan hiervan (mijn geld gaat al op aan nagellak en andere dingen) maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen hier wel blij van worden. Daarom heb ik ze toch even op een rijtje gezet! De lipsticks komen in drie nieuwe kleuren: 240 Hey Nude…, 250 Matt About Pink en 260 It’s A Matt World. En als ik naar de namen kijk zullen sowieso de laatste twee lipsticks wel mat zijn.

De lipgloss komen in verschillende kleuren! Van links naar rechts: 010 Nude-Tritious, 020 Best Seller, Truth Teller, 030 Rose, Would You..?, 040 Like A Nude Life, 050 Sugar Crush, 060 Pink Up Your Life, 070 Very Very Raspberry, 080 Love, Pink & Happiness, 090 Pink Before You Leave, 100 Peach on The Beach, 110 Tangerine Tango, 120 Little Red Dress en 130 How Do You Dare to Wear?.

Voor alle nieuwe producten van Catrice klik hier.

Wat vind jij van de nieuwe producten? Wat ga je zeker aanschaffen?

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

Een gedachte over “Nieuwe producten Catrice!

Geef een reactie

