OPI I Have a Herring Problem NL H58 ~ Swatch

OPI NL H58 flesjeDit leuke kleurtje van opi heeft iets speciaals. Grijs vind ik persoonlijk namelijk een vrij saaie kleur maar dit lakje trekt toch mijn aandacht.

Kijk je mee?

Wat dit lakje voor iets speciaals heeft zijn de mooie glitters die erin zitten. Het zijn zilveren glitters maar volgens mij zitten er ook shimmers in. Die combinatie geeft iets aparts. Daardoor is het niet een gewone saaie zwarte kleur maar heeft het iets extra’s.

OPI NL H58

Het lakje dekt goed in twee lagen. Dat is super fijn natuurlijk! Op de foto zie je de glitters best goed zitten maar in het echt zie je ze nog meer!

OPI NL H58 kwastje

Het kwastje is vrij dun. Dit is fijn als je wat preciezer wilt werken.

OPI is verkrijgbaar voor €13,95 bij Douglas en Sephora. Of dit lakje nog te koop is weet ik niet.

Wat vind jij van dit kleurtje?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “OPI I Have a Herring Problem NL H58 ~ Swatch

  1. Heee ik ben @demixpeer296 ,
    Ik vind het een heel mooi lakje , en als ik het geld er voor had dan kocht ik hem wel. Maar bij mij in het dorp kan ik die alleen mar hlen bij da en die is duu ….

Geef een reactie

