Nieuwe Essence producten!

newBinnenkort gaat Essence het assortiment vernieuwen! Er komen erg leuke producten bij! Op dit moment zijn in veel winkels de Essence producten die eruit gaan al afgeprijsd! Als je hier nog gebruik van wil maken moet je dus snel zijn!

Kijk je mee naar de nieuwe producten?

Als eerste laat ik je natuurlijk de nieuwe nagel spullen zien! Het zijn er heel wat maar ik heb de leukste producten eruit gezocht! De nieuwe producten van Essence zullen in februari-maart in de winkels liggen!

color & go nagellakAls eerst de color & go lakjes! Er komen een aantal nieuwe kleuren bij! Voor een overzicht van alle kleuren die in de color & go collectie zitten klik hier.

toppersOok komen er twee nieuwe toppers bij! De toppers van Essence zijn goed en de effecten zijn altijd erg leuk!

twinsOok komen er drie nieuwe twins uit! Deze kun je apart dragen of in combinatie met de andere ‘tweeling’!

nudeEr komen ook twee nieuwe nude lakjes!

nail art kwastOok komt Essence uit met een nail art kwastje. Dit kwastje zit ook in het kwasten setje dat ik heb maar ik gebruik het eigenlijk niet. Ik denk dat het ook leuker was geweest als Essence met een klein nail art kwastje was gekomen. Een waar je veel details kunt maken.

easy 2 polishJa of dit handig is weet ik eigenlijk niet. Je moet hier je vinger op leggen en dan kun je je nagels lakken.

cracklingCracking lakjes.. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik weet niet of er nog andere meiden zijn die er wel blij van worden maar ik heb het er wel mee gezien!

Naast nagel spullen komen er natuurlijk nog veel meer producten uit!

lash glueHier ben ik erg benieuwd naar! Dit is een wimper lijm, hier kun je dus nep wimpers mee aanbrengen. Bij goedkope nep wimpers zit vaak slechte lijm en kleine tubetjes. Deze vind ik niet handig! Daarom hoop ik dat deze fijn is!

nep wimpersDeze nep wimers zijn ook leuk! Natuurlijk helemaal voor als je een feestje hebt!

spongeEen namaak beauty blender. Met dit sponsje kun je je foundation aan brengen. Ik ben benieuwd of deze fijn is!

pigmentenEssence komt ook weer met nieuwe pigmenten! Deze drie kleuren komen erbij!

plak linerWat ik hier van moet denken weet ik niet. Andere merken hebben dit ook al uitgebracht en ik heb daarover veel negatiefs gehoord. Daarom denk ik niet dat deze wel fijn zullen zijn!

Op de site van Essence staan nog meer nieuwe producten! Klik hier voor de nieuwe producten.

Wat vind jij van de producten? Wat ga jij zeker aanschaffen?

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

2 gedachtes over “Nieuwe Essence producten!

Geef een reactie

