Beauty! ~ Tag

tumblr_mg52m0xQz41rmf3glo1_500_largeEen leuke tag over beauty producten!

Kijk je mee naar de vragen en antwoorden?

1. Zonder welk beauty product kun je niet?

Nagellak natuurlijk! En mascara is ook iets waar ik niet zonder kan. Hoewel ik soms wel make up loze dagen heb vind ik het vaak toch wel fijn als ik mascara op heb. Verder vind ik lippenbalsem erg handig!

tumblr_mbn4vp9yPo1ri7v9co1_1280_large

2. Welk product raad je iedereen aan?

Weer nagellak! Ik vind zelf de lakjes van Catrice erg fijn! Ze zijn niet duur maar hebben wel goede kwaliteit! KIKO is ook erg fijn, alleen niet in Nederland te koop. Als ik een niet budget proof merk moet kiezen ga ik voor OPI, erg mooie en fijne lakjes maarja erg duur: €14.25 per flesje.

3. Welk product raad je iedereen af?

Ik had laatst oogschaduw gekocht bij Action. Hoewel ik andere producten wel erg goed en fijn vind van de Action (en vergeet niet de lage prijzen!) vond ik dit echt niks! De pigmentatie was slecht en het koste ook veel moete om de oogschaduw op een kwastje te krijgen. Niet handig dus!

tumblr_mg52m0xQz41rmf3glo1_500_large

4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht?

Mijn kwastenset van Mac denk ik. Die was wel aan de prijs maar ik ben er wel erg blij mee!

5. Wat is het goedkoopste make-up product wat je ooit hebt gekocht?

Dat zal wel een keer iets uit de kortings bak geweest van de Kruidvat! Daar vis ik regelmatig vanalles uit voor bijvoorbeeld een euro of misschien wel vijftig cent!

6. Welk beauty product wil je nog graag hebben?

Een goed en mooi pallet van bijvoorbeeld Urban Decay. En dan de grootste en met de mooiste kleuren. Maar dat zit er nog niet echt in ;)

lemony-flutter-500x500_large

7. Wat je favoriete verzorgings merk?

Niet echt een verzorgings merk maar ik vind Lush erg fijn! En dan vooral Lemony Flutter! I love it!

8. Wat is je favoriete make-up merk?

Catrice! Lekker goedkoop en goede kwaliteit!

9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand?

Te veel denk ik ;) Ik wil het denk ik ook niet weten..

10. Wat is je favoriete luchtje?

Jean Paul Gaultier! Ik vind de parfum van Jean Paul Gaultier sowieso erg lekker!

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag ook de antwoorden in een reactie zetten!

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

