Rhinestone ~ nail art #2!

steentjesVandaag heb ik mijn aller eerste nail art (die ik online zette) in een nieuw jasje gestoken. Hierdoor zie je goed wat andere kleuren kunnen doen met een nail art!

Kijk je mee?

Voor deze nail art geld dezelfde uitleg als voor de 1ste rhinestone nail art. In dit artikel staat ook uitgelegd hoe je de steentjes op je nagel bevestigd.

Voor deze nail art heb je een achtergrond kleur nodig (of meerdere als je dat leuk vind) en verschillende kleuren rhinestones. Je kunt er ook voor kiezen om maar een kleur rhinestones te kiezen om het draagbaarder te maken. Deze nail art is vrij makkelijk om te na te maken en duurt ook niet zo lang!

Rhinestones zijn te koop bij Pretty Polish. Het lakje dat ik hiervoor gebruikt heb is Hunt me if you can van Essence. Dit lakje lijkt zwart maar er zitten speciale glitters in. Met een gewoon zwart lakje zou je dit ook kunnen maken.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Rhinestone ~ nail art #2!

    • Daar zou je van alles voor kunnen gebruiken, apps, downloads voor op je computer. Paint? Ik zou “Pic Collage” gebruiken, voor apple Ipad.

Geef een reactie

