Essence 06 Sleepy ~ Swatch

Essence 06 sleepy flesjeDit lakje is een erg lief blauw kleurtje. Deze komt uit een LE van Essence namelijk Snow White.

Kijk je mee voor dit lakje?

Dit vind ik echt een leuk lakje. Ik heb deze al een tijdje maar vond het toch leuk om deze nog even aan je te laten zien. Dit lakje komt uit de LE Snow White. Deze werd helaas alleen verkocht in Duitsland en toevallig ook in Tsjechië. Toevallig was ik in die tijd net op vakantie in Tsjechië dus heb ik 6 van de ‘7 dwergen’ kunnen kopen. Voor de 7de heb ik echt overal gekeken maar nergens hadden ze die. Echt heel jammer! Het gaat om het donker blauwe lakje van deze LE.

Snow White 06 Sleepy

Het lakje dekt goed in twee lagen. Dat is erg fijn. Het is een licht blauwe lak met hele fijne shimmers erin. Echt super mooi!

Essence 06 sleepy kwastje

Het is een vrij dun kwastje. Dit is wel erg handig als je wat preciezer wilt lakken.

Dit lakje is dus niet meer te koop (ook niet in het buitenland). Erg jammer dus maar misschien komen er nog vergelijkbare!

Wat vind jij van deze kleur?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Essence 06 Sleepy ~ Swatch

Geef een reactie

