This or that ~ Tag

tumblr_mg5i13E0wV1qmqgfdo1_500_largeVandaag heb ik een leuke tag waar het om keuzes maken gaat! Elke keer heb ik moeten kiezen tussen twee dingen!

Kijk je mee?

Kleding

Lange mouwen of korte mouwen

Ja dat hangt af van het weer. Als het warm is natuurlijk korte mouwen! En als ik een feest heb of ga stappen doe ik ook korte mouwen aan. Anders krijg ik het super warm.

Jurken of rokken

Ik heb eigenlijk altijd jurkjes aan. Of lange hempjes die ik als jurkjes draag. Eigenlijk heb ik nooit broeken aan. Alleen in de zomer af en toe.

Streepjes of ruitjes

Ik vind ruitjes het leukst!

tumblr_ljmicp5V0c1qgnfclo1_500_large

Teenslippers of sandalen

Slippers! Die zitten fijner en zien er beter uit!

Sjaals of hoedjes

Ik ben een beetje verslaafd aan sjaaltjes volgens mij. Ik betrap me zelf er best vaak op dat ik een sjaaltje om heb als accessoire. En als het koud is buiten doe ik er nog een warme sjaal overheen als ik naar buiten ga!

Oorknopjes of oorhangers

Ik heb altijd knopjes in mijn oren. Ik heb twee oorbellen in het kraakbeen gedeelte en in mijn tweede gaatje heb ik ook altijd een knopje in. Hiermee slaap ik ook gewoon dus wanneer ik in mijn eerste gaatjes oorhangers vergeet in te doen loop ik dus wel met vier knopjes rond.

tumblr_mg8qzjBD1a1rgr7p1o1_500_large

Kettingen of armbanden

Kettingen heb ik veel! Ik heb ze eigenlijk alleen maar om met stappen of speciale gelegenheden. Anders vind ik ze snel irritant. Armbanden vind ik vaak vervelend als ik aan het werk ben omdat ze dan steeds tussen de tafel en mijn arm inzitten.

Hakken of platte schoenen

Ik kan echt voor geen meter op hakken lopen. Ik vind het wel mooi bij mensen die er wel op kunnen lopen hoor! Maar als je het niet kan moet je het ook niet doen, het word er niet mooier op. Ik heb wel laarsjes met een mini hakje, dat lukt me nog wel. Maar naaldhakken zie je niet snel aan mijn voeten denk ik.

Jasje of vest

Ik heb heel veel vestjes in mijn kast liggen. Deze draag ik ook best vaak!

Make-up

Blush of bronzer

Vind ik het mooiste bij mij staan.

Lipgloss of lipstick

Ik draag niet vaak iets op mijn lippen (buiten lippenbalsem) maar ik vind lipgloss wel fijn.

428991_402673819819143_774305785_n_large

Eyeliner of mascara

Met mascara zien mijn ogen er meteen een stuk beter uit! Eyeliner zonder mascara ziet er denk ik ook beetje raar uit. Mascara zonder eyeliner kan dan weer wel.

Foundation of concealer

Dat gebruik ik vaker dan foundation. Als ik een feest heb doe ik wel vaak foundation op, dat ziet er dan mooier uit.

Neutraal of kleur

Vaak als ik me op maak gebruik ik wel veel kleur. Dit vind ik wel mooi en staat lekker vrolijk!

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw

Oogschaduw in vaste vorm werkt wat sneller!

Kwasten of sponsjes

Ik vind kwasten fijner werken. Vroeger gebruikte ik wel alleen maar sponsjes, nu eigenlijk alleen nog maar mijn kwasten.

Nagels

tumblr_mg5i13E0wV1qmqgfdo1_500_large

OPI of China Glaze

Ik ben niet zo’n fan van China Glaze. De lakjes zijn wel mooi maar vind ze niet zo fijn. OPI vind ik wel erg fijn maar vind de lakjes gewoon erg duur.

Lang of kort

Mijn nagels waren eerst veel langer. Tot er een nagel afbrak en het totaal er helemaal niet meer uit zag. Toen heb ik ze allemaal wat korter gevijld en nu passen ze qua lengte beter bij elkaar. Ze zijn nu lang genoeg.

Acryl of natuurlijk

Acryl vind ik wel erg mooi. Maar echte nagels vind ik wel leuker. Vooral omdat je dan zelf elke keer iets nieuws erop kunt maken!

Felgekleurd of donker

Ik ben meer van de kleurtjes op mijn nagels.

Met nail-art of zonder nail-art

Moet ik hier nog uitleg over geven? ;) *klik*

Body

Parfum of bodyspray

Op mijn kamer heb ik een hele plank vol parfum staan. Ik denk dat het dus wel duidelijk is.

tumblr_m96i11KYDQ1qkxu9uo1_500_large

Lotion of bodybutter

Ze hebben gewoon zo veel verschillende bodybutters! :)

Douchegel of zeep

Dat vind ik gewoon makkelijker onder de douche.

Haar

Krullend of stijl

Zelf heb ik een beetje slag maar ik vind het wel mooi als mensen krullen hebben!

Knot of paardenstaart

Mijn haar zit bijna altijd op een paardenstaart omdat er anders binnen no-time klitten in zitten.

Schuifspeldjes of clipjes?

Ik gebruik ze beiden niet vaak maar schuifspeldjes zijn wel makkelijker.

Haarlak of gel

Als ik iets leuks met mijn haar gedaan heb blijft het het beste zitten met haarlak.

Lang of kort

Zelf heb ik best lang haar. De puntjes komen halverwege mijn onder rug.

Licht of donker

Bij iedereen past een andere kleur mooi maar bij mij staat licht beter.

Lok of pony

Beiden heb ik niet vaak gehad maar vind een lok mooier.

Los of vast

Zoals ik net al zei heb ik mijn haren vaak vast.

Overig

Regen of zonneschijn

Ja doe maar zon!

Zomer of winter

Zomer is beter weer (en zomer vakantie niet te vergeten) maar in de winter heb je kerst en oud en nieuw, dat is ook wel heeel leuk!

Herfst of lente

Omdat ik in de lente veel last heb van hooikoorts kies ik voor de herfst. Hoewel ik het weer in de lente wel beter vind.

aeb46adc0c1011e2ba9922000a1e9f98_7_large

Chocolade of vanille

Chocoooo!! Ik vind chocolade echt lekker (zoals bijna alle vrouwen volgens mij)!

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie zetten.

Liefs, Myrthe.

Bron afbeeldingen.

6 gedachtes over “This or that ~ Tag

Geef een reactie

