Sleek Bad Girl Palette ~ Swatches + Review

sleek bad girlEerder liet ik je al het au naturel palette zien. Vandaag heb ik nog een super mooi palette voor je!

Kijk je mee voor de swatches?

Dit palette heeft meer blauwe tinten. Persoonlijk vind ik blauw een erg mooie kleur dus ik ben daarom ook dol op dit palette!

sleek bad girl kleuren

In dit palette zitten meer donkere kleuren dan in het Au Naturel palette. Hier zie je het doorzichtige plaatje met de namen over de kleuren zitten.

sleek bad girl paletteZonder de namen zie je de kleuren van de oogschaduw beter. En je ziet niet de weerspiegeling van mijn camera ;). De kleuren zijn erg mooi! Mij valt meteen op dat er blauw in zit maar daarnaast zit er ook paars en groen in! Erg leuk om verschillende looks mee te maken!

sleek bad girl palette1 sleek bad girl swatch1

De eerste drie kleuren zijn vrij licht. Deze zijn leuk om te gebruiken voor een wat rustige oog look. De onderste kleuren zijn meteen een stuk donkerder. En wat zijn ze goed gepigmenteerd zeg! Echt heel fijn om mee te werken.sleek bad girl palette2 sleek bad girl swatch2

De laatste zes kleuren zijn allemaal vrij donker en opvallend. Ik vind het erg mooie kleuren! In dit palette zit net als in het au naturel palette zwart. Persoonlijk vind ik dat niet zo’n ramp omdat er verder nog genoeg mooie en goede kleuren in! Ook deze kleuren zijn erg gepigmenteerd en makkelijk om mee te werken.

Sleek palettes zijn voor €8,95 exclusief verzenden hier te koop. Per palette zitten dus twaalf kleuren. De prijs is dus heel goed in vergelijking tot de kwaliteit en hoeveelheid product dat je krijgt.

Wat vind jij van deze palettes?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

