Caviar nails! + Winactie! – AFGELOPEN

WINACTIE IS AFGELOPEN!!

Ik denk dat iedereen dit tegenwoordig wel kent maar ik vond het toch leuk om nog even te laten zien! En ik doe er een leuke winactie bij!!

Kijk je mee?

Caviar nails zijn erg leuk! Het zijn allemaal kleine balletjes die je op je nagellak doet.

caviaar nails

Als eerst lak je je nagels in een gewenste kleur. Ik heb voor wit gekozen zodat de balletjes extra opvallen. Maar je kunt natuurlijk alle kleuren kiezen! Zoals je ziet heb ik verschillende kleuren caviar balletjes! Omdat je bij wit twee laagjes nodig hebt om het goed dekkend te krijgen gebruik je de tweede laag om de caviar te bevestigen.

De eerste laag nagellak laat je dus gewoon drogen. Wanneer je de tweede laag erover heen doet laat je deze niet drogen. De balletjes moeten er eerst nog op bevestigd worden. Zorg dat je met je hand boven een bakje zit en giet de balletjes rustig over je natte nagels heen. Wanneer je nagels bedekt zijn duw je de balletjes iets aan zodat ze iets meer in de lak komen te liggen. Zo blijven ze beter zitten. Je kunt nog een topcoat erover heen doen maar zoals je bij de roze kunt zien werkt dat niet altijd even goed.

Ik vind het effect van de caviar nails erg leuk en orgineel!

En zoals je misschien al had opgevangen kun je deze leuke flesjes dus winnen! De flesjes die je kunt winnen zijn natuurlijk nieuw en ongebruikt. Omdat er zoveel verschillende kleuren in dit setje zitten vind ik het erg leuk! Je kunt natuurlijk ook kleuren mixen voor een soort discodip effect! En omdat de flesjes er ook heel schattig uit zien kun je ze ook als decoratie gebruiken!

Wat moet je doen:

Like me op Facebook en like en deel het bericht wat over deze winactie gaat.

Volg me op bloglovin’ en like dit artikel.

Volg me op twitter en tweet: ‘Winactie! Maak kans op deze caviar flesjes! Volg @nicenailarts en RT! http://wp.me/p2MKKQ-uG pic.twitter.com/4kQl1D5D’

Voor elke handeling krijg je een extra kans om te winnen! Je kunt mee doen t/m zaterdag 18:00. Zaterdag avond maak ik de winnaar bekent!

Succes iedereen!

Liefs, Myrthe

11 gedachtes over “Caviar nails! + Winactie! – AFGELOPEN

  1. Heeeee echt een suppeer artikel ik wil al zo lang caviar dus nu hopen! Ik ga alles doen maar dit artikel liken en jou volgen lukt niet op bloglovin nouja nu maar hopen dat er zaterdag mijn naam verschijnt!
    X @nailsfromrenee

Geef een reactie

