Sleek Au Naturel Palette ~ Swatches + Review

sleek au naturelLaatst heb ik twee sleek palettes gekocht! Ik had hier al veel goede dingen over gehoord en was hier erg nieuwsgierig naar! Daarom was ik ook blij toen ze binnen waren.

Kijk snel verder voor swatches en een review!

Vandaag laat ik je het eerste palette zien: Au Naturel! De naam zegt het al, het is een palette met rustige kleuren. En de kleuren zijn echt super mooi en zoals ik al gehoopt had ook goed gepigmenteerd! Een mooi palette dus. Deze heb ik in de kerst vakantie gekocht maar omdat ze niet in de sale waren heb ik ze niet in de sale shoplog geplaatst.

sleek au naturel kleuren

Wanneer je het palette open maakt zit er een doorzichtig velletje in met daarop de namen van de kleuren. Zoals je kunt zien is de bovenste rij wat lichter en onder zitten wat donkere kleuren.

sleek au naturel palette

Zonder de namen kun je de kleuren een stuk beter zien. Ik vind het erg mooie tinten en je kunt hier ook veel leuke looks mee maken!

sleek au naturel palette1 sleek au naturel swatch1

De eerste zes kleuren zijn wat lichter. De bovenste zijn leuk om te gebruiken als highlighters of als je een wat rustigere look wilt maken. De onderste kleuren zijn lekker donker en goed gepigmenteerd! Erg leuk dus voor een wat opvallendere ooglook!

sleek au naturel palette2 sleek au naturel swatch2

Ook bij de laatste zes kleuren zijn de bovenste kleuren licht en de onderste kleuren donkerder. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en fijn om mee te werken!

Nadat ik dit palette gekocht heb heb ik hem natuurlijk al een paar keer uitgeprobeerd. En hij bevalt me echt goed! Binnenkort komen de swatches en review van Sleek Bad Girl palette ook nog op mijn blog! Hierover ben ik ook erg over te spreken!

Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd en het is echt super fijn om hier mee te werken! Ik heb hier ook gebruik van gemaakt met oud en nieuw en een nieuwjaars feestje! Ik kreeg veel complimentjes over mijn oog make up!

Sleek palettes zijn voor €8,95 exclusief verzenden hier te koop.

Wat vind jij van dit palette?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Sleek Au Naturel Palette ~ Swatches + Review

Geef een reactie

