Kerst vakantie sale ~ shoplog!

urban decayZoals ongeveer iedereen had ik gelukkig ook kerst vakantie! Helaas niet twee weken lang maar wel bijna anderhalve week! Het is iets en ik was er heel blij mee! En wat doe je als je vakantie hebt? Juist shoppen!! Ik heb me dus ook redelijk uit geleefd op de sale!

Kijk je mee naar deze sale shoplog?

Samen met een vriendin van me ben ik gaan winkelen in Zaandam, althans dat was de bedoeling. Nadat we beiden bijna 2 uur onderweg waren (helaas niet samen kunnen reizen omdat ze totaal niet in de buurt woont) waren we in Zaandam. We gingen hier heen omdat ik gehoord had dat de Primark hier het grootst van Nederland was. Maar dat vonden we allebei vrij erg tegen vallen. We zijn daarom ook snel door gegaan met winkelen in Amsterdam! Een tip die ik iedereen wil mee geven: als je niet hoeft te winkelen de dag na kerst, doe het dan niet. Het is echt druk! Dat was natuurlijk wel te verwachten. Maar eigenwijs dat we waren wilde we toch iets leuks samen gaan doen in onze vakantie!

primark nagellak dicht primark nagellak open

Als eerste kocht ik deze nagellakjes. Ik heb eigenlijk best veel negatieve dingen gehoord over beauty producten van de Primark maar heb ze toch mee genomen zodat ik ze kan testen en reviewen voor jullie! De nagellakjes waren gelukkig niet duur. Ik heb €1,90 hiervoor betaald.primark doekjes

Bij de kassa zag ik deze doekjes liggen. Ik was eigenlijk niet van plan om deze in de shop log te zetten omdat ze niet zo boeiend zijn. Maar de doekjes zijn echt super fijn! Eerder liet ik jullie in een andere shoplog zien dat ik doekjes van Flormar had gekregen *klik hier* Deze vind ik voor mijn ogen alleen niet zo fijn. Het irriteert nogal en dat is niet fijn bij je ogen. Daarom heb ik deze maar mee genomen het zijn twee pakjes van 25 doekjes voor €1,50. Dus €0,75 per pakje! Heel goedkoop dus en heel fijn want hierdoor krijg ik geen geïrriteerde ogen! Deze ga ik zeker meer kopen als ik weer bij Primark ben!

claire's en goshBij de Claire’s hadden ze witte nagellak! En omdat het ontzettend moeilijk is om gewone witte nagellak te kopen zonder glitters, shimers of andere leuke effecten heb ik deze maar twee keer gekocht. De paarse had ik erbij gedaan omdat het derde lakje gratis was. Hier zitten wel lichte shimmers in. Ook heb ik een pigment gekocht van gosh deze was afgeprijsd van €10,99 naar €2,50! Deze had ik trouwens bij de Kruidvat gekocht.

body shopAfgelopen zaterdag (toen mijn vakantie eigenlijk al voorbij was) ben ik samen met mijn moeder wezen shoppen. Ik vind het altijd gezellig om samen te winkelen en soms kopen we ook dingen die we samen kunnen delen! Lekker voordelig dus.

We hebben dus ook samen deze body butters gekocht. Ik ben helemaal fan van de frambozen en mama’s voorkeur ging meer uit naar de body butter duo. Omdat deze body butters in de aanbieding waren kregen we er twee voor €16,- Zo hebben we dus mooi samen van deze actie gebruik gemaakt. Ook kregen we er twee proefjes bij. Niet heel boeiend maar wel heel leuk als extra natuurlijk. Dat oranje balletje is een leuke lipbalm. Het lijkt op de lipbalms van EOS die ik ook heel fijn vind! Deze was nu: €2,75.

opiVolgende winkel waar we heen gingen: Sephora! I love it. Vooral in de sale natuurlijk. Ze hebben hele mooie producten maar het zijn allemaal vrij dure merken. Daarom was ik blij dat er een hoop in de aanbieding was. In de buurt van de kassa stond een bak met OPI lakjes! Zoals je misschien al weet ben ik echt gek op OPI maar vind ik de prijs (€13,95) een groot nadeel. Ik was daarom ook blij toen ik op deze lakjes een sticker met €6,98 zag staan! Er stonden verschillende kleuren maar ik heb de mooiste eruit gezocht. Het groene glitter lakje heet: Fresh Frog of Bel Air (grappige naam!) Het middelste lakje heet: OPI INK. En het blauwe glitter lakje heet Gone Gonzo! Hiervan komen natuurlijk swatches op mijn blog!

urban decay

Ook dit mooie setje van Urban Decay was in de aanbieding. Ik heb eigenlijk nog geen lakjes van Urban Decay dus ben wel benieuwd naar deze lakjes! Per lakje zit 5ml. Ook handig om mee te nemen op vakantie dus! De kleuren zijn vlnr: Bluesky blonde, Crash + Burn, Blitz, Fringe, Delinquent en Hellbent. Normaal ben ik niet zo van de verpakkingen bewaren, maar deze is wel heel mooi en stevig dus ik denk dat ik deze wel even bewaar. Het setje kost normaal €24,40 maar omdat er nu 50% korting op zat was hij €12,20!

lushEn als laatste: Lush! Ook hier hadden ze een hoop artikelen in de sale gegooid! Samen met mama hebben we even rond gekeken. Ik had al veel goede verhalen gehoord over Twilight dus hier was ik erg benieuwd naar! Deze was ook mooi in de aanbieding dus deze was i.p.v. €28,95 nog maar €14,47! Een goede deal dus! Ook had ik deze tandpasta tabletjes gekocht. Ik kende het eigenlijk niet maar was hier wel nieuwsgierig naar. Deze waren nu €2,02.

En dit was dan mijn shoplog van de kerst vakantie! Heb jij ook nog iets leuks gekocht?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Kerst vakantie sale ~ shoplog!

Geef een reactie

