11 vragen ~ Tag!

Vandaag heb ik een leuke tag met verschillende vragen! Het gaat over verschillende leuke onderwerpen!

Kijk je mee?

Wat vind jij van social media? Ik vind social media wel leuk, maar ik kan wel zonder. Als ik op vakantie ben ga ik dus ook niet elke dag via wifi alles checken! Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik me verveel of als ik in de trein zit ofzo. Wat ik wel vervelend vind aan social media zijn mensen die hier echt verslaafd aan zijn en op elk moment moeten kijken. Ook als je bijvoorbeeld uit eten gaat. Ik vind dat niet gezellig.

Wat is jouw favoriete make-up product? Nagellak! Dat is echt mijn favoriet!

Wat vind je zo leuk aan bloggen? Vooral foto’s maken van nail arts en swatches maken! Ik vind het echt heerlijk om hier de hele dag mee bezig te zijn. Daarnaast vind ik het ook super als mensen positief zijn over mijn nail arts of andere dingen die ik online zet! Ik word echt blij van leuke reacties op mijn blog!

Hoe belangrijk is het voor jou om cosmetica dierproefvrij te laten zijn? Ik vind het wel belangrijk maar er is vaak best veel onduidelijkheid over. Dat is wel jammer als het gewoon allemaal duidelijk zou zijn zou het zoveel makkelijker zijn!

Wat is je favoriete film? Een film die ik echt heeel goed vind is law abiding citizen! Deze heb ik ook al een aantal keer gezien maar hij blijft gewoon goed! De film zorgt op een goede manier voor spanning en dat blijf ik voelen, hoevaak ik hem ook gekeken heb! Het is misschien niet de vrolijkste film. Lees totaal niet. Maar hij is echt goed!

Heb jij een speciaal beauty ritueel voor je naar bed gaat? Niet echt eigenlijk. Ik poets mijn tanden en als ik eraan denk haal ik mijn make up eraf. Maar verder eigenlijk niet zo veel.

Speel jij spelletjes op je telefoon? Ja best wel. Ik speel vooral veel poker op mijn telefoon. Ik vergok hier geen echt geld maar ik baal er toch nog best van als ik ‘geld’ kwijt ben. Maar vind het wel grappig als ik dan veel gewonnen heb.

Houd je bij hoelang je bezig bent met je blog? Nee waarom zou ik dat doen? Ik vind het leuk om eraan te werken en als ik tijd heb doe ik dat ook gewoon.

Heb je een favoriete sport? Ik vind dansen altijd heel leuk! Ik heb een tijdje orentaalse dans gedaan. Ik vond dat echt super leuk om te doen! Maar de dans lerares moest de dansschool om persoonlijke redenen sluiten. Erg jammer! Ik heb nog een tijdje gezocht naar een andere dansschool die les geeft in deze dans maar heb er helaas geen gevonden die op tijden les gaf dat ik ook kan.

Welke nagellak-merk vind je het meest vreselijkst om te gebruiken? De lakjes van ELF zijn echt vreselijk! Ik heb hier een paar van gekocht maar vind ze echt niet fijn! Ik heb wel de €1,- variant gekocht. Nu zijn de prijzen verhoogd naar €2,50 omdat de formule verbeterd zou zijn. Of ik dit moet geloven weet ik niet maar ik ga ze niet meer bestellen!

Ben je een budget-type of meer dure-type als het om cosmetica gaat? Ik ben meer van budget! Ik vind het heerlijk om een hoop lakjes en andere dingen te kopen voor een vriendelijk prijsje! Hoewel sommige dure lakjes ook wel erg mooi zijn. OPI vind ik bijvoorbeeld wel fijn maar ik vind €13,95 gewoon erg duur voor een potje nagellak.

Als je deze tag wilt over nemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie plaatsen!

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

