Blauwe streepjes ~ Nail Art

blauwe streepjesVandaag heb ik een leuke nail art voor je! Het is een vrij eenvoudige om na te maken!

Kijk je mee?

Deze nail art is dus vrij simpel om na te maken. Als je de nail art die ik eerder maakte kunt doen moet deze ook te doen zijn!

Ik heb ervoor gekozen om diagonale strepen te maken. Maar als je wilt kun je ook rechte maken. Als je ze van onder naar boven (verticaal) maakt lijken je nagels langer.

Om de streepjes te maken heb ik een klein kwastje gebruikt. Het is slim om de lichtste kleur als ondergrond te doen en met de donkere kleur de streepjes te maken. Donkere kleuren dekken vaak beter.

Ik denk dat het een beetje nutteloos zou zijn als ik hier een uitgebreide tutorial van maak. Je zet namelijk gewoon de streepjes langs elkaar. Hoe harder je met het kwastje op je nagel duwt hoe dikker de lijnen worden.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Blauwe streepjes ~ Nail Art

Geef een reactie

