Snorren ~ Nail Art

snorrenEen aantal van jullie hadden gevraagd om een snorren nail art! Het heeft even geduurd maar hier is hij: de mustage nail art!

Kijk je mee?

Voor deze nail art heb ik mijn oker gele nagellak gebruikt. Bekijk hier de swatch ervan! Ik vind deze kleur erg goed passen bij de snorren. Als je deze kleur niet hebt of niet mooi vind kun je natuurlijk ook een andere kleur gebruiken!

Ik heb de snorren gewoon over mijn nagels gedaan. Dus niet allemaal op een bepaalde plaatst gezet. Maar als jij ze op een plaats wil doen kan dat natuurlijk altijd!

snorren1Ik vind het wel een erg schattige nail art! De snorren zien er leuk uit!

nagels snorren

1. Lak je nagels geel of een andere kleur.

2. Maak een dikke zwarte stip op je nagel. Zorg dat deze net uit het midden zit.

3. Veeg of sleep deze stip uit met een dottingtool. Zorg dat er een beetje een boogje in zit.

4. Doe dit nog een keer aan de andere kant.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Snorren ~ Nail Art

Geef een reactie

