Catrice lakjes uit het assortiment!

Catrice gaat het assortiment weer vernieuwen. Op de site staan weer veel producten die eruit gaan! Jammer want het zijn leuke producten maar wie weet komen er weer leuke dingen voor in de plaats!

Kijk je mee?

Hier alle nagellakjes die uit de collectie gaan. Het is een behoorlijke lijst! Eind januari zullen deze lakjes in de aanbieding zijn. Maar het is dan natuurlijk niet meer zeker dat ze nog op voorraad zijn!

030 Meet Me At Coral Island
Jammer! Dit is echt een heel mooi lakje!! Deze heb ik gebruik voor de glitter nail art.
060 Bloody Mary To Go
070 Caught On The Red Carpet
190 Wrapped Around My Finger
200 From Dusk To Dawn
240 Sold Out For Ever
280 London’s Weather Forecast
350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
360 Raspberryfields Forever
400 Blue Cara Ciao
Hiervan staat een swatch online!
420 Dirty Berry
Dit is echt een super mooi lakje! Zeker een aanrader dus!
550 Marilyn & Me
Deze heb ik gebruikt voor de eerste kerst nail art. Klik hier voor de swatch van dit lakje.
570 Beavis & Mud-Head
600 After Eight
640 Grey’s Kelly
650 Goldfinger
Mooi en eenvoudig goud lakje. Deze heb ik ook gebruikt voor de eerste kerst nail art!
680 Khaki Perry
690 Fred Said Red
710 Dulce & Havanna
720 Bruno Brownani
740 King of Greens
Ook een mooie groene kleur! Ideaal voor de kerst. Deze is ook gebruikt voor de kerst nail art en hiervan staat ook een swatch online!
770 Put Lavender on Agenda
780 Welcome To Roosywood
790 The Pinky And The Brain
800 Heavy Metallilac
810 ACid/DC
820 Pimp My Shrimp
830 Salmon & Garfunkel
840 Genius In The Bottle
850 Aretha’s RESPINK
865 Yellow Sub-Mandarin
870 Cooper Cabana
875 It´s All I Can Blue
880 No Snow Petrol
890 How I Matt Your Mother
895 I Am A Lob-Star
900 Steel My Heart
905 Steel My Soul
910 Oh My Goldness!
915 George Blueney
020 Cotton Candy At Eiffel Tower
030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame
050 Moulin Rouge Light
070 Same Seine But Different
080 Sing: Oh, Champs-Élysées
090 Karl Says Très Chic
100 Sky & Seine
Welke lakjes ga jij zeker nog aanschaffen? En welke laat jij rustig uit het assortiment verdwijnen?
Liefs, Myrthe

8 gedachtes over “Catrice lakjes uit het assortiment!

  1. Dat zijn er veel zeg, die verdwijnen! Maar ik ben erg beniewd welke kleuren er in de plaats voor komen! Van mij mogen de rode kleuren verdwijnen, omdat ik daar helemaal niet van houd, en het mij helemaal niet mooi staat. Laatst had ik nog 5 mooie catrice lakken gescoord in de korting, want ja nu zijn ze toch maar €1,35. En nu ik ze allemaal ziet, ga ik er toch nóg een paar scoren. Ik wil nog heel graag Genius In The Bottle, Put Lavender on Agenda, Sold Out For Ever en No Snow Petrol hebben, dus die ga ik zeker halen!

Geef een reactie

