Maybelline Colo Rama 677 Blackout ~ Swatch

Maybelline zwart flesjeDit is een erg handig zwart lakje. Geen shimmers, glitters of andere dingen gewoon zwart. Erg makkelijk voor nail arts dus.

Kijk je mee?

Dit lakje heb ik in Duitsland gekocht. Ik weet eigenlijk niet of deze ook in Nederland te koop is. Voor de shoplog van dit lakje klik hier.

Dit lakje is dus erg makkelijk voor nail arts. In Nederland koop ik altijd City Blackout van NYC. Deze vind ik eigenlijk nog fijner dan het lakje van Maybelline.

Omdat ik van de Colo Rama serie ook al een witte heb gekocht in Tsjechië die ik erg fijn vind wilde ik deze ook graag proberen. Het is een prima lakje, maar ik vind het toch minder fijn dan andere lakjes. Het zou best kunnen dat iemand anders deze juist fijner vind!

Maybelline Colo Rama zwart

Het lakje dekt goed. Na een laagje kan het ermee door en na twee laagjes dekt het volledig. Niks mis mee dus!

Maybelline zwart kwastje

Het kwastje is vrij dun dit is makkelijk als je wat preciezer wilt lakken.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

