Happy new year!!

tumblr_mfwqgabMcI1rl5r2eo1_500_large1 januari!! Het is officieel 2013! Dag dag 2012!

Ik wens je daarom: EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Wat 2013 voor mij te bieden heeft is:

tumblr_m31fjziBEQ1qm2mvzo1_500

Ik hoop dat ik in 2013 mijn diploma haal voor de opleiding grafisch vormgeven. Op dit moment loop ik nog stage, daarna een opfris periode en vervolgens krijgen we de proeve van bekwaamheid. Ik vind het zo creapy klinken ;) Maar Het lijkt me wel leuk om klaar te zijn met deze opleiding en te beginnen met een vervolg opleiding!

cropped-46483_270403503081409_168868977_n.jpg

Lekker door gaan met nail arts maken en deze op mijn blog plaatsen! Ik vind het bloggen super leuk dus ik blijf hier zeker mee doorgaan! Als jullie nog tips, ideeën of suggesties hebben hoor ik het natuurlijk graag!

Wat zijn de voordelen van 1 januari:

Iedereen heeft het zelfde excuus om de hele dag niets te doen of in ieder geval lekker rustig aan te doen! Je hoeft je dus nergens voor te schamen en kunt dus lekker rustig het nieuwe jaar beginnen. Daarbij is bijna iedereen vrij dus wil je wel iets doen dan zijn er genoeg mensen die tijd hebben (of ze ook zin hebben om iets te doen is een tweede natuurlijk :P)

Daarom wens ik je dus een heel gelukkig, gezond, gezellig en fantastisch nieuwjaar!!

Happy-New-Year-2013_large

Heb jij goede voornemens?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Happy new year!!

Geef een reactie

