Vuurwerk ~ nail art #2!

vuurwerk2Vandaag is de laatste dag van 2012! Daarom vond ik het leuk om nog een vuurwerk nail art te maken!

Kijk je mee?

Eerder deze week liet ik je al mijn eerste vuurwerk nail art zien! Vandaag heb ik een andere nail art voor je!

Deze nail art is vrij eenvoudig om na te maken! Voor deze nail art heb je een donkere nagellak nodig. Ik vind het zelf mooi om een kleur te gebruiken die niet helemaal zwart is zoals bijvoorbeeld deze lakjes van Essence. Maar als je geen lakje hebt wat daar op lijkt kun je natuurlijk ook gewoon zwart gebruiken.

Als eerst maak je met een dotting tool een grote stip op je nagel deze ‘smeer’ je vervolgens uit als een ster. Je kunt een ster met vijf punten maken of net als op mijn wijsvinger (blauw) een met zes punten.
Vervolgens maak je met een dotting tool streepjes onder de ster zodat het lijkt alsof hij omhoog komt.

Als je daarmee klaar bent kun je nog rhinestones erin maken. Hiervoor moet je de sterren eerst goed laten drogen. Maak daarna een klein stipje met topcoat. Hierna plak je het steentje hierin. Als dit droog is kun je er nog een laagje topcoat overheen doen zodat het steentje op zijn plaats blijft.

vuurwerk nagellak 2Voor deze nail art heb ik gebruikt: Manhattan 78C, inm out the door topcoat, OPI The Thrill of Brazil, Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy! en Pieces Summer Yellow. Ook heb ik steentjes uit een nail art wheel gebruikt. Deze kun je kopen bij PrettyPolish. Als onderlaag heb ik Essence 06 Ticket to the show gebruikt.

Wat vind jij van deze nail art?

15506184-2012-and-new-year-2013-coming--waves-erase-year-2012-on-the-sandy-beach_largeBron afbeelding

Ook wens ik je natuurlijk vast een hele fijne jaarwisseling en een fijn 2013!! :D

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Vuurwerk ~ nail art #2!

Geef een reactie

