Top 10 nail arts 2012!!

logoOmdat 2012 bijna voorbij is vind ik het erg leuk om een nail art top 10 te maken van de nail arts die ik dit jaar op mijn blog gezet heb!

Kijk je mee naar mijn top 10?

Eigenlijk is deze top 10 niet van het hele jaar. Omdat ik pas in oktober begonnen ben met mijn blog is deze top 10 maar van drie maanden! En het was nu al moeilijk om de leukste eruit te kiezen! Dat word helemaal moeilijk om dit volgend jaar weer te doen als ik twaalf maanden aan nail art heb en daaruit moet kiezen! Een overzicht van al mijn nail arts kun je vinden op mijn nail art pagina!

Je kunt bij elke nail art op de foto klikken of op het linkje in de tekst om naar het artikel met uitleg te gaan van de nail art!

Maar voor nu dus mijn top 10 van dit jaar:

despicable me2Nummer 1: De Despicable me nail art! De film hiervan is gewoon zo leuk! En daarom vind ik deze nail art ook super cute. Deze nail art is wel wat moeilijker om na te maken maar het is wel te doen!

geel-blauwNummer 2: De geel-blauwe nail art. Ik vind de kleuren combinatie hiervan erg leuk en het patroontje is ook mooi! Deze nail art is wel een precies werkje en daarom wel wat lastig om na te maken.

hartjes-nail-art1Nummer 3: De zwart-wit hartjes. Deze nail art is vrij draagbaar door de kleuren en erg leuk met die hartjes. Deze nail art is vrij makkelijk om na te maken.

lazers1Nummer 4: De nail art met tape. Deze nail art vind ik erg leuk! Ik heb bij deze de geel-blauwe nail art ‘herbruikt’ en een nieuwe nail art van gemaakt! Deze nail art is vrij makkelijk (omdat je het ook met een gewone kleur eronder kunt doen). Je moet de onderlaag alleen goed laten drogen!

pacman-nail-artNummer 5: De Pacman nail art! Deze nail art vind ik erg leuk omdat iedereen het meteen herkent. Ook is hij vrij kleurrijk wat ik ook erg leuk vind. Deze nail art is niet heel moeilijk om na te maken. Je moet er alleen geduld voor hebben om hem goed te laten drogen.

streep-panterprintNummer 6: De panterprint nail art! Deze vind ik erg leuk en draagbaar. Je kunt natuurlijk allerlei kleuren kiezen voor deze nail art. Deze nail art is vrij makkelijk na te maken.

kerstboompjes met ster copyNummer 7: De kerstboom nail art. Deze nail art is natuurlijk super voor kerst. Hij is vrij makkelijk na te maken! Ook bij deze geld dat de onderlaag goed droog moet zijn als je met tape gaat werken! Deze nail art heb ik ook bij mama gemaakt voor kerst!

glitter-nail-artNummer 8: Het glitter verloopje. Ik weet nog steeds niet of dit echt onder nail art valt. Maar ik vind het wel erg leuk! Het is makkelijk na te maken en je hebt er geen extra spullen voor nodig.

plantjesNummer 9: De Mario plantjes nail art. Deze nail art vind ik echt leuk! De plantjes heten piranha plantjes en ik denk dat iedereen ze wel kent van Mario. Ik vind het een erg grappige nail art. Deze nail art is redelijk makkelijk om na te maken maar ook hier heb je wel geduld voor nodig.

herfst-nail-artNummer 10: De herfst nail art. Deze nail art is wat rustig voor mijn doen maar ik vind hem wel erg mooi. De kleuren passen goed bij de herfst. Deze nail art is ook redelijk makkelijk om na te maken maar ook hier heb je geduld voor nodig.

Dit was mijn top 10 nail art van 2012! Ik hoop dat je de nail arts ook leuk vind! Voor een overzicht van al mijn nail arts kun je op mijn nail art pagina kijken! In een reactie mag je natuurlijk laten weten welke nail art jij het leukste vind van 2012! Je mag natuurlijk altijd een reactie plaatsten bij de nail arts met je mening! Ik vind het erg leuk en handig om te weten wat anderen ervan vinden.

Morgen komt er ook nog een leuke oud en nieuw nail art online!

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

