Vuurwerk ~ Nail art!

vuurwerkKerst is inmiddels alweer voorbij en oud en nieuw komt steeds dichterbij! Daarom vond ik het leuk om een nail art te doen geïnspireerd op vuurwerk!

Kijk je mee?

Deze nail art is vrij simpel om na te maken. Toen ik ermee klaar was vond ik het ook wel op een vallende ster lijken eigenlijk. Misschien was het leuker geweest als ik verschillende kleuren had gebruikt. Als je dat ook denkt kun je dat natuurlijk altijd doen!

Voor deze nail art heb je een donkere kleur nagellak nodig. Ik heb gebruik gemaakt van 915 George Blueney van Catrice. Deze is heel donker blauw. Ik vond dat wel een leuke kleur om als achtergrond te gebruiken.

Als eerste heb ik een ster uit het lakje van Kleancolor gebruikt. Het is wel even graven in het flesje tot er een ster aan het kwastje zit. Je kunt dus ook gewoon losse sterren gebruiken (deze zitten bijvoorbeeld in de nail art kit van etos). De glitters van Kleancolor zijn wel heel erg mooi met een holografisch effect!

Nadat je de ster op je nagel hebt gemaakt kun je wat losse glitters erbij doen. Ik heb een soort baan gemaakt van de vuurpijl. De glitters die ik gebruikt heb zijn ook holografisch. Maar je kunt natuurlijk altijd een andere kleur kiezen!

vuurwerk nagellak

Voor deze nail art heb ik gebruikt: losse holografische glitters, INM OutTheDoor top coat als ‘lijm’ voor de glitters, Catrice 915 George Blueney en Kleancolor 31 Silver Star. De topcoat en Kleancolor lakjes zijn te koop bij PrettyPolish. Klik hier voor de review daarvan!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Vuurwerk ~ Nail art!

Geef een reactie

