Would You Rather ~ Tag

Het is weer tijd voor een leuke tag!! Vandaag gaat het om keuzes maken tussen twee dingen!

Kijk je mee?

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?
Mascara en eyeliner doe ik echt dagelijks op dus die zou ik niet kwijt willen. Maar als ik wat meer tijd of iets speciaals heb vind ik het toch wel erg leuk om iets moois te maken met oogschaduw!

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Koraal vind ik dan toch wel mooier!

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?
Ik denk dat ik dan toch eens een nieuwe garderobe aan ga schaffen! Make up kan ook nooit kwaad maar ik wil eigenlijk wel wat meer aparte kleren!

Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?
Ehh ik denk dat beiden niet echt een succes is? Maar ik denk dat ik dan een donkere lipstick als eyeliner ga proberen?

Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Sephora! Mac is erg leuk maar bij Sephora hebben ze wat meer verschillende merken. En ze hebben OPI dat vind ik wel een erg mooi merk. Hoewel ik dit wel aan de prijs vind. Misschien dan toch die €1000,- aan make up uit geven ;)

Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?
Lipstick gebruik ik sowieso vrijwel nooit. Ik vind het nooit zo fijn. De keuze is voor mij dus makkelijk!

Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?
Dat word winter kleding in de zomer! Voor mij is dat gewoon een panty dus dat valt nog mee! Ik moet er niet aan denken om in de winter met een korte broek en een shirtje op het station te staan wachten op een trein die niet komt! Naahh doe dan maar een lekkere dikke jas en sjaal!

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?
Ik hou echt van vrolijke kleuren. Ik pas me vaak ook niet zo veel aan als het herfst word. Ik blijf vaak toch zomerse kleuren gebruiken! Ik vind het gewoon leuker! En ik word er vrolijk van!

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?
Lip producten zijn bij mij niet zo belangrijk. Ik gebruik ze eigenlijk nooit! Dus dan doe die maar weg ;)

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?
Ik heb bijna altijd mijn haren op een staart zitten. Dus deze keuze is ook makkelijk ;)

Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?
TAKE THE LIPGLOSS!! Ik zou echt niet zonder nagellak kunnen en zoals ik al zei gebruik ik niet veel lip producten. Voor mij is het dus makkelijk om tussen deze te kiezen!

Would you rather live without makeup or nail polish?
Ja dit vind ik lastiger. Ik vind make up namelijk ook erg leuk! Maar omdat nagellak toch wel mijn passie is kies ik toch voor om dan zonder make up te moeten leven.

Deze tag mag je natuurlijk over nemen als je dat wilt! Je mag hem ook invullen en in een reactie zetten!

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

2 gedachtes over “Would You Rather ~ Tag

Geef een reactie

