Wat vind jij? ~ Kerst licht shows

91404-1Laatst zag ik op Youtube kerst licht shows. Deze maken ze gewoon op huizen.

Kijk je mee?

Bron afbeelding.

Deze licht shows zijn heel erg groot aangepakt. Ik vraag me af wat jij hiervan vind, laat dus je mening in een reactie achter!

Ik heb een aantal filmpjes voor je verzameld met kerst licht shows! Let op want je gaat je verbazen over wat er allemaal mogelijk is!

De laatste heeft niet echt muziek volgens mij. Maar vond hem ook wel leuk om even te laten zien.

Ik vind het persoonlijk wel grappig. Ik zou het nooit zelf doen maar vind het wel grappig om te zien op internet. Alleen denk ik wel dat je totaal gestoord zou worden als je tegenover iemand woont met een halve disco op zijn huis. Je kunt dan niet rustig een filmpje kijken omdat die lampen steeds knipperen en de muziek nogal hard staat. Maar ik vind het wel grappig om zo te zien. Ik denk dat er wel veel tijd gekost heeft om deze licht shows te maken!

Wat vind jij hiervan? Leuk of juist heel erg overdreven?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Wat vind jij? ~ Kerst licht shows

Geef een reactie

