Opbrengst en foto’s Serious Request actie!

CIMG6081Zoals je hier al had kunnen lezen ging ik me inzetten voor Serious Request! Gisteren heb ik in de Etos in Oss gestaan en nail arts gemaakt!

Kijk je mee naar hoeveel ik heb opgehaald en naar een aantal foto’s hiervan?

Ik heb een totaal bedrag van €61,- opgehaald! Ik vind dat best veel als je kijkt naar de prijzen van de nail arts (lag tussen de €2,- en €5,-). Het was echt leuk om te doen en veel mensen waren super enthousiast!

De bovenste foto was toen een ‘oma’ met haar kleinkind graag mooie nagels wilden. Ik vond dit zo schattig! Het meisje was helemaal gek op blauw en vond de holografische glitters die ik bij had ook helemaal super. Omdat ze kleine nagels had leek me het wel leuk om het simpel te houden, gewoon blauw met glitters. En ‘oma’ vond het leuk om de zelfde nagels te doen als het meisje. Het was echt leuk om dat gezichtje van dat meisje te zien! Ze was er zo blij mee!

CIMG6079

Deze nail art heeft al eens op mijn blog gestaan. Deze kun je zelf dus ook makkelijk na maken. Klik hier voor het artikel ervan! De kleuren zijn anders in het artikel omdat rood en groen natuurlijk beter staan bij de kerst!

CIMG6083

Deze nagels zijn van moeder en dochter. Het meisje heeft goud kleurige nagels met holografische glitters en de moeder heeft een wat donkerdere goud met hulst erop. Echt typisch kerst dus! Ook dit meisje was helemaal gelukkig met haar nagels! Echt leuk om te zien!

CIMG6088

Daarna waren er twee jonge meiden. Ze hadden beide graag een leuke nail art met een kerst boompje op hun nagels. Deze nail art is dus ook super leuk voor de kerst!

71677_4216739132850_468924846_n

Deze nail art was echt geliefd bij mensen! Ik heb deze vijf of zes keer gemaakt! Het zijn rendiertjes met een rood neusje (rudolph dus!). Ja ook deze nail art is echt super voor de kerst!

Allemaal leuke kerst nail arts dus! Echt heel leuk!

Voor uitleg van verschillende kerst nail arts klik *hier* *hier* en *hier*. Zo kun je zelf ook leuke nail arts maken voor de kerst! Laat ook een reactie achter wat je ervan vind!

Wat vind jij van deze nail arts?

3 gedachtes over “Opbrengst en foto’s Serious Request actie!

  1. Ik vind het superleuk dat je dit hebt gedaan voor serious request!!

    Ik vind de nail arts ook leuk, vooral rudolf the red nose reindeer, die had ik zelf ook al op mijn nagels gemaakt ^^

Geef een reactie

