Manhattan 78C ~ Swatch

lakje 78CDit is een erg mooi lakje! Deze herken je misschien wel van mijn ‘logo’.

Kijk je mee voor dit lakje?

Zoals ik al zei heb ik dit lakje gebruikt voor mijn logo. Klik hier om deze te bekijken.

Ik vind dit een erg mooi kleurtje. Maar ik ben dan ook gek op blauw!

Manhattan 78CDit lakje dekt goed in twee laagjes. Prima dus!
Met fel licht ziet dit lakje er helemaal mooi uit.

78C kwastje

Het kwastje is best dun maar wel heel fijn.

Dit lakje heb ik in Duitsland gekocht. Voor de shoplog klik hier. Het lakje kost €2,45 en is verkrijgbaar bij DM in Duitsland.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Manhattan 78C ~ Swatch

Geef een reactie

