Koekiemonster ~ Nail art!

koekiemonsterEen tijdje terug kwam mijn broertje thuis met deze cupcake en hij vond dat ik daarom maar een koekiemonster nail art moest maken. Dus dat heb ik maar gedaan!

Kijk je mee hoe deze geworden is?

 

koekiemonster nail art

Sesamstraat is misschien wel voor kleine kinderen maar ik vond deze nail art toch wel erg leuk! Het haalt juist leuke jeugd herinneringen op!

nagels koekiemonster

1. Lak je nagels roze.

2. Maak een blauwe stip op je nagel en duw deze aan de zijkanten iets uit. Hierdoor krijg je een soort fluffy effect.

3. Met wit maak je twee ogen op het blauw. Deze zitten tegen elkaar aan.

4. Koekiemonster kijkt altijd een beetje scheel. Daarom heb ik de ogen allebei een andere kant op laten kijken. Maak met zwart ook de mond van koekiemonster.

5. Met bruin maak je een paar niet perfecte cirkels. Het is juist leuk als deze niet helemaal rond zijn omdat koekjes dat ook nooit zijn.

6. Maak met donker bruin stipjes op de koekjes. Als je geen donker bruin hebt kun je de bruin met zwart mengen.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Koekiemonster ~ Nail art!

Geef een reactie

