Kiko 234 Sparkle touch ~ Swatch

Kiko sparkleDit mooie lakje is van Kiko. Het is wel bedoeld om als topcoat te gebruiken.

Kijk je mee?

Dit lakje heb ik gebruikt toen ik haast had. Ik had geen tijd voor een nail art maar wou wel iets leukers dan een kleur nagellak. Daarom heb ik ervoor gekozen om eerst mijn nagels zwart te lakken met NYC 119 City Blackout en daarna de topcoat van Kiko erover heen.

Zoals je op de dop kunt zien beloofd deze een ‘sparkle touch’ te geven. Ik vind dit eigenlijk een beetje te licht uitgedrukt. Je ziet nog maar weinig zwart op mijn nagels, overal zitten de glitters. Niet dat dit niet mooi is maar ik vind het gewoon niet echt onder een ‘touch’ vallen. Het is meer ‘all over’. Maar het is dus wel een erg leuke topcoat die over verschillende kleuren kan!

Deze topcoat is maar een laagje van nodig. Dat is lekker makkelijk dus!

Wat vind jij dit lakje?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

