Filmpjes Serious Request

Je hebt vast al wel gezien dat ik me ga inzetten om Serious Request te steunen! Klik hier voor het artikel daarover!

Omdat 3fm zich altijd inzet voor stille rampen is het wel makkelijk om te weten wat de ramp inhoud. Elk jaar maken ze reportages hierover om te laten zien hoe erg het eraan toe is en waarom het nodig is om hiervoor in actie te komen. De reportages zijn duidelijk en vooral heel zielig. Als je ze ziet snap je echt wat er aan de hand is en waarom dit een ramp genoemd word!

 

Daarom wil ik graag deze filmpjes met je delen zodat je weet waarom ik hiervoor in actie wil komen!

Ik denk dat deze filmpjes de ramp goed laten zien! Je hoeft ze natuurlijk niet te kijken maar ik denk dat het wel handig is om te weten waar deze actie om gaat!

Kom jij ook in actie voor Serious Request?

Geef een reactie

