Kerst Nail Art #3!

kerstboom stipjesZoals beloofd doe ik elke week minstens twee keer een kerst nail art! Vandaag heb ik een leuk kerst boompje voor je!

Kijk je mee?

Zoals je ziet is dit een heel ander kerstboompje als die ik jullie eerder liet zien. Voor het vorige kerstboompje klik hier. Voor de tweede kerst nail art klik hier.

Dit is een vrij abstracte kerstboom. Toch vind ik hem wel erg leuk, mijn familie zag gelukkig meteen dat het een kerstboom was dus het is toch herkenbaar! Dit is dus erg leuk als je niet met overduidelijke kerst boompjes op je nagels wilt rond lopen maar wel iets met kerst wil!

nagels kerstboom stipjes

1. Lak je nagels wit en laat dit goed drogen.

2. Maak met een dotting tool een aantal stipjes op je nagel. Verspreid ze een beetje over je nagel en zorg dat ze in een soort driehoek zitten.

3. Doe het zelfde met een andere kleur groen.

4. Herhaal stap twee met een andere groen en zorg dan de witte stukken zo goed mogelijk bedekt worden.

5. Doe dit nog een keer met een wat donkere groen en zorg dat er geen grote witte stukken meer zichtbaar zijn.

6. Maak met een dotting tool een geel stipje als piek en maak een aantal rode stipjes als lichtjes.

Heb je geen dotting tools? Deze kun je bestellen in mijn blogsale of zelf maken.

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Sally Hansen 21, OPI The Thrill of Brazil, Catrice 250 I Sea You!, Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!, Catrice 700 Birdy Reloaded!, Catrice 740 King of Greens en Kiko 390.

Ga jij deze nail art na maken of ga je voor nail art 1 of 2?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Kerst Nail Art #3!

Geef een reactie

