I love december ~ Tag

tumblr_mewk1hPeJ61rlmqzpo1_500_largeVandaag heb ik een leuke december tag! Allerlei vragen die te maken hebben met december en feestdagen! I love it!

Kijk je mee voor deze vragen?

1. Welke producten mogen deze maand zéker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
Hoewel ik niet zo veel body lotion en butter gebruik vind ik het in de winter wel super! En natuurlijk zijn lippen balsems onmisbaar in de kou!

tumblr_mevexvcXAV1rmm9r2o1_400_large

2. Wat is je favo winter drankje?
Warme chocolademelk natuurlijk! Met slagroom! Niet echt goed maar wel lekker. Ook hou ik van rooiboos thee.

3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Stiekem toch wel wat donkere kleuren. Met kerst natuurlijk rood, groen en goud zoals in de kerst nail art!

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
We hebben thuis niet echt geurkaarsen (hoewel ik die ook lekker vind). We maken zelf soort geur taartjes en verwarmen deze boven een kaarsje! Echt super lekker. We hebben echt een dienblad vol met waxinelicht houdertjes! Ik vind dat lekker knus!

375538_3523591228084_1749533864_n_large

5. Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik heb niet echt favoriete kerst films. Ik vind verschillende wel leuk en vind het met kerst vooral gezellig als je ze met bijvoorbeeld familie kijkt.

6. Wat is je favo kerstnummer?
Kerst liedjes heb ik ook niet echt een favoriete. Ik vind het allemaal wel leuk eigenlijk, lekker mee blèren met de tekst. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tegen de tijd dat het kerst is wel weer genoeg heb van de kerst liedjes. Sorry maar ze worden dan echt grijs gedraaid op de radio.

dcd1f20198687_large

7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?
Mij maakt het niet zoveel uit wat ik doe met kerst. Zolang ik maar gezellige dingen kan doen met familie vind ik het wel leuk! Gourmetten vind ik wel echt bij kerst horen. Dit jaar gaan we hoogstwaarschijnlijk ook naar de film en we gaan surprise doen!

8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
We doen niet echt aan cadeautjes onder de kerstboom. We hebben niet eens een kerst boom ;) Het hele huis hangt vol met versiering en we hebben een krul tak boven de bank hangen. Hier hangen kerstballen en lampjes in! Ik vind dat erg mooi!
We doen wel gezellig surprise! Ik hoop dat ik mooie nagellak krijg enzovoorts ;)

9. Wat trek jij aan op NYE?
Ik denk dat ik een leuk jurkje aan doe wat ik vorig jaar gekocht hebt voor NYE. Dat is een erg mooi jurkje met tule! Ik vind die wel mooi voor NYE!

222210_474924795891623_585966186_n_large

10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?
Meestal doe ik niet echt aan goede voornemens. Want waarom pas 1 januari beginnen daarmee als je bijvoorbeeld ook in de zomer kunt beginnen? Je hebt niet echt een nieuw jaar nodig om goede voornemens met jezelf af te spreken.

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag ook je antwoorden in een reactie zetten!

Dit wil ik je alvast wensen:
21_large

 

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

 

Geef een reactie

