Pupa 033 Holografisch ~ Swatch!

Pupa 033Vandaag heb ik een heel mooi holografisch lakje voor je! Zoals je misschien al weet ben ik echt verliefd op alles wat holografisch is, daarom vind ik dit lakje ook super!

Kijk je mee?

Zoals ik al zei in het artikel over mijn No Buy heeft Pupa erg mooie holografische lakjes. Dit is vooral mooi als de zon schijnt (ik baalde er ook van dat toen ik dit lakje op had de zon zich niet echt liet zien).

Deze holografische lak kun je het beste opbouwen met twee dunne laagjes. Dan dekt hij het best en droogt hij lekker snel!

Een nadeel van de Pupa lakjes vind ik dat de flesjes erg klein zijn namelijk 5 ml. Maar de kleuren zijn zo mooi dat het wel de moeite waard is om deze te kopen.

pupa033

Pupa is te koop bij PrettyPolish voor €6,26 per stuk. Voor een review van PrettyPolish kik hier.

Gosh heeft ook een erg mooie holografische nagellak in hun collectie. Ik weet niet of deze nog verkrijgbaar is. Voor de swatch klik hier.

Wat vind jij van holografische nagellak?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

