Kerst nail art #2

kerst lichtjesVandaag heb ik nog een leuke kerst nail art voor je! Ik heb besloten elke week minstens een kerst nail art te plaatsen (tot kerst dan) zodat je tegen die tijd genoeg leuke dingen hebt waar je uit kunt kiezen!

Kijk je mee naar deze nail art?Vandaag heb ik een leuke nail art met kerst lampjes! Dit is natuurlijk ook iets wat echt bij kerst hoort! Ik heb ervoor gekozen om bonte lichtjes te maken. Maar je kunt natuurlijk ook alle lichtjes de zelfde kleur maken.

nagels kerstlampjes

1. Lak je nagels wit en laat dit goed drogen.

2. Maak met zwart een dun streepje op je nagel. Dit is best lastig om netjes te doen, neem hier dus even de tijd voor.

3. Maak kleine soort druppels aan het zwarte streepje.

4. Herhaal dit op andere plaatsen met geel.

5. Doe dit ook met rood.

6. Je kunt ervoor kiezen om nog kleine witte stipjes in de lampjes te maken als weerspiegeling. Ik heb dit niet gedaan omdat ik ze al leuk genoeg vond!

 

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Sally Hansen 21, OPI The Thrill of Brazil, Maybelline 677 blackout, Catrice 740 King of Greens en Catrice 700 Birdy Reloaded!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Kerst nail art #2

Geef een reactie

