Winactie 1500 volgers! AFGELOPEN

Afbeelding 2

 

Winactie is afgelopen

Omdat ik op twitter het magische getal van 1500 volgers heb behaald ga ik zoals ik beloofd heb (via twitter) een winactie doen!!

Kijk je mee wat je kunt winnen?

Ja dit vind ik wel de moeite waard om even een leuke winactie te doen!

winactie 1500 twitter

Dit keer kun je een leuk lakje van Catrice en een striper van Max winnen. Het lakje van Catrice heet 240 Sold Out For Ever en het lakje van Max is licht blauw. De striper komt uit een pakketje, maar deze zat in twee pakketjes waardoor ik deze dubbel heb. Daarom vind ik het leuk om deze als extratje te geven bij deze winactie!

Twee leuke kleurtjes dus en een striper is natuurlijk erg handig om nail arts mee te maken!

Wat kun je doen om kans te maken op deze mooie lakjes?

1. Volg me op Bloglovin. En like dit artikel.
2. Volg me op Twitter.
3. Like me op Facebook.
4. Tweet het dik gedrukte bericht (Met link erbij!): Winactie! Volg @NiceNailArts en RT dit bericht! Kijk op: http://wp.me/p2MKKQ-q6  voor meer info! pic.twitter.com/NtXaISyF
5. Deel het bericht op Facebook.
6. Deel het bericht over Serious Request van 3fm!
7. Tweet het dik gedrukte bericht (Met link erbij!): Dit jaar zet @NiceNailArts zich in voor @3FM @SeriousRequest !! http://wp.me/p2MKKQ-pZ

Voor elke stap krijg je een extra kans om te winnen, je kunt dus lekker veel kans maken! De winactie loopt tot 20 december 2012!

Succes iedereen!

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Winactie 1500 volgers! AFGELOPEN

  1. Nice!
    Ik heb getweet vanaf mijn nailart account @PicsOfNais, dan kan je dat controleren ;p
    Op FaceBook heb ik geliked, en gedeeld, maar onder mijn persoonijke account en die zeg ik hier liever niet !
    Maar ik heb geen bloglovin’ dus helaas kon ik de post niet liken :(

    Veel succes met het uitzoeken van de winnaar!
    x

Geef een reactie

