Top 10 Kerst lakjes

kerst lakjesKerst komt er weer aan! Daarom heb ik vandaag een top 10 met kerst lakjes voor je! Allemaal mooie lakjes voor de kerst!

Kijk je mee?

Het zijn erg mooie lakjes. Misschien niet allemaal helemaal voor de kerst maar zeker wel mooi voor de tijd van het jaar!

 nagel wiel kerst

Het zijn dus tien mooie lakjes! Vier daarvan vallen meer onder een topcoat maar die zijn wel heel leuk voor de kerst!

topcoat kerstAls eerst de topcoats!

1. OPI Excuse Moi! HL C10. Een erg leuk lakje dat ik vorig jaar speciaal voor de kerst gekocht heb! Er zitten verschillende kleuren glitters in: rood, zilver en groen. De meeste glitters zijn rood maar af en toe komen er wat zilveren en groene glitters te voorschijn!
2.  Essence 72 Time for romance. Dit lakje heeft een beetje een bordeaux rode ondertoon. De glitters zijn zilver met een tintje bordeaux rood. Erg leuk voor de kerst dus!
3. Golden Rose 10. Dit is een erg leuk flakie nagellakje. Erg leuk voor de kerst dus! Hieronder kun je allerlei kleuren doen.
10. Catrice 550 Marilyn & Me. Dit lakje liet ik van de week al zien, als je op de link klikt kom je bij de swatch. Deze heb ik ook voor de eerste kerst nail art gebruikt! Het is eigenlijk een normaal lakje maar omdat hij niet goed dekt gebruik ik hem meer als topcoat. Daarom laat ik hem hier ook zien. Dit lakje is erg mooi om over een rode lak aan te brengen, het geeft echt iets extra’s!

lakjes kerstNu de gewone lakjes!

4. Kiko 255. Dit lakje heb ik ook al eerder laten zien. Als je op de link klikt kom je bij de swatch van dit mooie lakje! Het is een paars lakje met holografische glitters. Niet echt een typisch kerst lakje maar wel erg mooi voor deze tijd van het jaar!
5. Kiko 242. Dit lakje is een mooi rood kerst kleurtje! Het is een rood lakje met gouden glitters en shimmers erin.
6. Rimmel 431 Gold Infusion. Ja goud kan altijd met kerst! Ik heb een aantal leuke gouden kleurtjes voor jullie. Deze is het donkerst. Er zitten mooie glitters in!
7. H&M Wawawoom. Het tweede gouden lakje. Deze is wat lichter dan de eerste en heeft opvallendere glitters! Erg mooi voor de kerst dus!
8. Catrice 650 Goldfinger. Het laatste gouden lakje. Deze is het lichts van alle lakjes en heeft kleinere glitters dan nummer twee. Ik hoop dat jullie ook het verschil zien tussen deze drie lakjes!
9. Catrice 740 King Of Greens. Ook deze heb ik gebruikt voor de kerst nail art! Dit is een erg mooi groen kleurtje met shimmers erin. Ik vind dit echt een mooie kerst groen! Super leuk voor de kerst dus!

Wat vind jij van deze lakjes? En wat doe jij met je nagels op kerst?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Top 10 Kerst lakjes

Geef een reactie

