NiceNailArts zet zich in voor 3FM Serious Request 2012!!

3FM-Serious-request-2012-logoAl een tijdje ben ik bezig met dit proberen te regelen! Maar ik wou het pas delen wanneer het echt gelukt was. Gisteren heb ik te horen gekregen dat het allemaal doorgaat!!!

Kijk je mee om te zien wat ik ga doen?

Ik was zooo blij toen ik hoorden dat het door ging! Ik heb echt even van blijdschap gedanst!

Mijn idee is namelijk om in een drogist nail arts te maken bij meiden en dames die dit graag willen. Hiervoor betalen ze dan een bedrag. Dit bedrag geef ik dan aan het glazen huis!

etos

Op zondag 23 december mag ik bij de Etos in het centrum van Oss nail arts maken! Ik vind het echt super dat ik dat mag aangezien het in het weekend voor kerst natuurlijk erg druk is daar!

Van de nail arts die ik daar gemaakt heb maak ik natuurlijk foto’s en die laat ik dan weer op mijn blog zien! Zo zien jullie ook wat ik allemaal gemaakt heb!

Ik hoop dat er lekker veel mensen zijn die nail arts willen voor bijvoorbeeld de kerst. Zo hebben hun iets speciaals op hun handen en kan ik geld geven aan een goed doel! En dat met iets wat ik ontzettend leuk vind om te doen! Het kan toch niet beter? Ik kijk er nu al naar uit maar vind het ook wel spannend!! Wat nou als er niemand wil? Of juist iedereen en ik mensen moet teleur stellen omdat ik geen tijd heb? Maar ik zie wel hoe het word! Ik hoop wel dat ik een lekker bedrag kan ophalen! Het eerste is al binnen! ;) Onze kapster was net bij ons en die zag me bezig met nail art. Die was geïnteresseerd dus ik heb haar nagels meteen even gedaan, dit geld gaat alvast naar het glazen huis!

De timing van deze dag is natuurlijk over nagedacht! Het is in de week dat het glazen huis in Enschede staat en dit is meteen net voor kerst. Zo kan ik mooie nail arts maken waar mensen dan weer van kunnen genieten tijdens de kerst dagen!

Via facebook kun je al aangeven dat je komt (klik hier)

Lijkt het jou een leuke manier om geld op te halen?

12 gedachtes over “NiceNailArts zet zich in voor 3FM Serious Request 2012!!

  1. Wat ontzettend leuk, lief en stoer van je dat je dit gaat doen! Ik vind het echt een super origineel idee en ik hoop echt dat je heel veel geld binnen gaat halen!:D

Geef een reactie

