No Buy Maand

Zoals je misschien nog wel weet ben ik (iets meer dan) een maand geleden begonnen met een No Buy Challenge. Vanaf 10 december mocht ik weer nagellak kopen.

Kijk je mee of ik me hier netjes aan heb gehouden? Of misschien moet ik me wel schamen voor alles wat ik heb gekocht?

Schamen hoef ik me gelukkig niet! Ik heb in een maand helemaal geen nagellakjes gekocht!! 0!! Volgens mij hadden veel mensen niet verwacht dat het me zou lukken maar het is me toch gelukt. Maar ik moet zeggen dat ik het er niet heel erg moeilijk mee gehad heb.

Iedereen vond het wel erg leuk om me in de verleiding te brengen om iets te kopen omdat ze dan bewijs had dat het me niet zou lukken denk ik. Ik ben in die maand dus zelfs nog een aantal keer de Kruidvat en andere drogisten ingelopen (iedereen denkt dat ik dan niet naar buiten kan lopen zonder tenminste een lakje te kopen). Hoewel ik wel even gekeken heb bij de nagellak ben ik er ook snel weer van weg gelopen. Van andere make-up kan ik namelijk ook blij worden!

Voor mijn verjaardag had ik ook een cadeaukaart van Etos gekregen. Ze zei er nog zo lief bij: ‘Dan kun je toch nog nagellak kopen!’ Maar zelfs dat heb ik niet gedaan :)

Het enige moment dat ik het even moeilijk had met mijn No Buy was toen PrettyPolish met een veel te goede actie kwam. Het was namelijk 3e gratis op Pupa nagellak (deze actie is nu niet meer geldig!). En Pupa heeft heeele mooie holografische lakjes! Hiervan heb ik er namelijk al een (hiervan komt binnenkort een swatch op mijn blog).  Toen dacht ik even: zou ik er toch gewoon drie kopen? Maar ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan!

Afgelopen woensdag (12 december) heb ik alweer twee lakjes van Herôme gekocht. Deze waren namelijk in de sale van €6,95 naar €2,95! Maar deze week was het alweer toegestaan om nagellak te kopen ;)

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “No Buy Maand

Geef een reactie

