Swatch ~ Catrice 550 Marilyn & Me

550 CatriceEerder vandaag liet ik jullie dit kerst lakje al zien *klik*. Ik heb nog een erg leuk lakje dat heel mooi is voor de kerst! Ook deze heb ik gebruikt voor de kerst nail art!

In dit lakje zitten erg mooie glitters die mooi bij de kerst passen. Wel moet ik verklappen dat ik met deze swatch een beetje heb vals gespeeld. Ik zag namelijk al dat deze niet goed dekkend is. Daarom heb ik eerst een laagje OPI The Thrill of Brazil aangebracht en daarover heen Marilyn & Me. Als ik naar de foto kijk denk ik dat een tweede laagje rood geen kwaad had gekund. Dit lakje geeft wel iets extra’s aan een ander rood lakje. Dit omdat de glitters echt bij de kerst passen.

Marilyn & Me is dus een erg leuke toevoeging aan andere rode nagellakjes. Maar omdat hij niet goed dekt kun je hem beter als topcoat gebruiken.

Marilyn & Me is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,69.

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Swatch ~ Catrice 550 Marilyn & Me

Geef een reactie

