Winnaar winactie!

Vandaag maak ik bekend wie de winactie van vorige week gewonnen heeft!winactiekwastjes

Kijk je mee voor de winnaar?

Zoals bekend is kon je deze leuke kwastjes winnen! De keuze was weer moeilijk want er waren weer super veel leuke inzendingen! Maar ik moest er uiteindelijk toch een kiezen.

Nomi2

De winnares is Nomi! Ze heeft een erg mooie nail art gemaakt. Deze komt niet van mijn blog dus ze heeft hem zelf bedacht of ergens anders van na gemaakt! Ik vind het een erg leuke nail art!

Nomi1

Zoals de opdracht was heeft ze ook een foto met een papiertje met @nicenailarts gemaakt!

De lakjes die ze hiervoor gebruikt heeft zijn:

– essence 102 sparkling water lily
– essence 02 Alice had a vision – again
– essence 03 a piece of forever
– paris memories

Gefeliciteerd Nomi! Ik heb je al een mailtje gestuurd waarop je kunt reageren!

Niet gewonnen? Niet getreurd! Er komen nog meer winacties! En zoals ik al vaker gezegd heb is het slim om foto’s te maken van al je nail arts met een papiertje met @nicenailarts! Zo kun je ze meteen opsturen als er weer een winactie is!

5 gedachtes over “Winnaar winactie!

Geef een reactie

