Dit of dat? ~ Tag!

Vandaag heb ik een leuke tag voor je! Deze gaat over make-up, nagels, body en haar.

Kijk je mee?

Make-up
Blush
 of Bronzer – Vind ik mooier!
Lipgloss of lipstick – Ik heb vaak droge lippen en vind lipstick dan niet zo mooi.
Eyeliner of mascara – Een mooie eyeliner boven mijn ogen geeft meer effect dan mascara.
Foundation of concealer  – Vind ik makkelijker.
Neutraal of kleur – Door de week gewoon normale kleuren maar vind het wel leuk om in het weekend uit te pakken met knallende kleuren!
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw – Vaste vorm. Anders heb ik super veel fall out.
Kwasten of sponsjes – Die vind ik gewoon fijner, hoewel ik sponsjes ook nog wel eens gebruik.

Nagels
OPI
 of China Glaze – China Glaze valt me een beetje tegen. OPI vind ik super fijn, alleen de prijs vind ik minder.
Lang of kort – Lang! Het liefst zou ik mijn nagels allemaal even lang willen hebben als mijn ringvinger! (kijk bij mijn nagellak en nail art om foto’s van mijn nagels te zien!)
Acryl of natuurlijk – Ik vind acryl nagels wel heel mooi maar vind echte toch wel iets hebben. Wel zit ik te denken om gewoon nep nagels te doen zodat al mijn nagels de zelfde lengte hebben.
Felgekleurd of donker – Ik ben niet zo van de donkere kleuren. Ik vind het juist leuk als mijn nagels knallen!
Met nailart of zonder nailart – Ik denk dat dat wel duidelijk is toch? :P

Body
Parfum of Bodyspray – De geur ruik je langer.
Lotion of body butter – Maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Douchegel of zeep – Zeep is niet handig.
Lush of andere merken – Lush is fijn. Maar er zijn nog genoeg andere goede merken!

Haar
Krullend of stijl – Dat vind ik persoonlijk makkelijker. Krullen kan wel super mooi zijn!
Knot of paardenstaart – Dit is hoe mijn haar vaak zit.
Schuifspeldjes of clipjes – Ik gebruik ze bijna nooit maar als ik ze gebruik vind ik schuifspeldjes toch echt makkelijker!
Haarlak of gel – Gel voelt zo vies aan en vind ik minder mooi zitten.
Lang of kort – Op dit moment heb ik best lang haar. Ik vind dat wel mooi.
Licht of donker – Ik heb licht haar. Maar donker staat bij veel mensen ook super hoor!
Lok of pony – Dat vind ik mooier staan. Pony vind ik bij sommige (bij mij dus ook) een beetje oudbollig over komen. Maar begrijp me niet verkeerd, het kan heel mooi zijn!
Los of vast – Ik heb het altijd vast. Ik probeer het me af te leren maar het werkt niet. Ik ga er de heletijd aan zitten friemelen en er zitten in no time klitten in!

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie plaatsen!! :)

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

