LE Catrice Duitsland

foto catriceCatrice komt weer met een hoop LE’s!! Vandaag laat ik je er een zien die in Duitsland verkocht gaat worden!

Kijk je mee?

Eerder liet ik de LE NEONaturals al zien van Catrice. En de Fantasia LE van Essence. Voor de laatste shoplog van Duitsland klik hier.

Nu heeft Catrice een nieuwe LE, Siberian Call. Deze is helaas niet in Nederland te koop. Toch wil ik hem even laten zien voor mensen die bijvoorbeeld in de buurt van Duitsland wonen! Ik laat je niet alle producten zien daarvoor kun je naar de Duitse site van catrice. Deze LE komt half december in de winkel.

oogschaduw catrice

Deze mooie oogschaduw zitten in de LE van Catrice. De kleuren hiervan zijn: 01 Here, Take Your Gear, 02 I’m A Graydreamer, 03 Rose’s Wood en 04 Rest In The Forest. Ik vind het erg mooie kleuren.

nagellak catrice

Deze lakjes zitten ook in deze collectie. Het zijn wel lakjes die moio bij het koude weer passen, vooral de middelste 3! De kleuren heten: 01 The Calm Call, 02 I’m A Graydreamer, 03 Sky And Snow, 04 Rest In The Forest en 05 Coral -al -al -al. Erg leuke kleurtjes weer!

topcoat lip

Dit vind ik ook een erg leuk product. Het is een topcoat voor op je lippen.

Bron afbeeldingen catrice.

Wat vind jij van deze LE?

Geef een reactie

