Kerst Nail Art #1

kerstboompjes met ster copyOmdat ik al veel vraag kreeg voor leuke kerst nail arts ben ik maar snel aan de slag gegaan voor om een leuke kerst nail art te maken!

Kijk je mee?

Je hebt hier alleen rode, groene, eventueel gouden nagellak, tape en rhinestones voor nodig. Ik heb gebruik gemaakt van sterretjes. Maar je kunt ook rondjes gebruiken. Ook heb je een topcoat nodig om ze erop te krijgen.

Eerst lak je je nagels rood. Ik heb echt een typische kerst kleur gebruikt zodat het echt kerst is. Laat dit echt goed drogen. Ik heb er een nachtje mee geslapen en de dag erna ben ik verder gegaan.

tape kerst

Voor het boompje kun je gebruik maken van tape. Ik heb eerst een driehoek gemaakt met gewoon plakband en vervolgens met striping tape schuine strepen gemaakt. Lak hier met groen of goud over heen. Laat dit even drogen (maar niet helemaal hard worden) en haal dan de tape eraf. Doe dit voorzichtig anders blijft de nagellak niet goed op zijn plek.

kertboompjes copyAls je dit op elke vinger herhaald krijg je dus kerstboompjes. Je kunt er ook voor kiezen om dit maar op een hand te doen. Als je wilt kun je ze ook zou houden. Of een geel stipje als piek gebruiken als je geen rhinestones hebt.

kerstboompjes met ster copy

Als je wel rhinestones hebt kun je deze met topcoat aan de bovenkant van de kerstboom maken. Klik hier voor meer informatie hoe je dat kunt doen.

Als je klaar bent doe je er nog een laag topcoat overheen zodat de rhinestones beter blijven zitten en je nagellak langer mooi blijft.

De nagellak die ik voor deze nail art gebruikt heb zijn: OPI The Thrill Of Brazil, Catrice 550 Marilyn & Me, Catrice 650 Goldfinger en 740 King of Greens.

Wat vind jij van deze nail art? Ga je hem zelf ook na maken?

12 gedachtes over “Kerst Nail Art #1

  1. Hij is leuk!! Toevallig heb ik King of Greens op de laatste dagen en vond dat een kerstkleur toen ik hem op had,in het flesje leek hij lichter en meer shimmer. Een zeer mooie warme kleur groen!

Geef een reactie

