ABC ~ Tag

Vandaag heb ik een leuke ABC tag voor je!

Kijk je mee?

A. Age: Op 17 november ben ik 22 jaar geworden!
B. Best friend: Ik heb niet echt één beste vriendin. Gewoon een paar.
C. Chore you hate: Mijn kamer opruimen. Ik ben echt zo’n uitsteller daarmee!


D. Dreamhouse: Als het even kan een mooi kasteel! Of een super grote villa waaraan ik heb mee geholpen om te ontwerpen.
E. Essential start of your day: Uit mijn bed stappen (na 5x gensoozed te hebben) en naar de wc.
F. Favorite color: Blauw of turquoise!
G. Gold or silver: Zilver, goud vind ik soms nogal asosciaal overkomen.
H. Height: Ehh rond de 1,7o? Ik weet t echt niet precies!
I. Instruments I play: Geen. Wel muziek op school gehad maar nooit echt les gekregen ofzo.
J. Job Title (most recent): Blogger en stagaire? Bloggen is eigenlijk nog meer een hobby als een baan. En stage kun je ook niet echt een baan noemen toch? Het laatste werk wat ik heb gedaan is bij ICI paris cadeautjes inpakken geweest.
K. Kids: Nope.
L. Life is incomplete without: Familie, vrienden, mijn site, nail art en muziek
M. Music that you always listen to: Eigenlijk alles wat op de radio komt wel! Ik kan echt naar veel verschillende muziek stijlen luisteren!

N. Nickname: Myr. Niet echt een bijnaam maar gewoon iets korter. Je spreekt het uit als Mir.
O. Overnight hospital stays: Nope nog niet! Hoop t ook niet dat t ooit nodig is!
P. Phobias or fears: Ik ben vaak bang om te vallen. Als ik op de fiets zit, op een trap loop of iets. Het maakt eigenlijk niet uit! Als je kan vallen ben ik daar altijd wel een beetje bang voor.
Q. Quote from a movie: Pff ik zou het echt niet weten ik ben niet zo´n quote mens.
R. Reason to smile: Leuke nail art, leuke mensen om me heen, mooi weer, gezellige sfeer. Ja mijn mood kan echt op veel manieren verbeterd worden!
S. Siblings: Oudere broer Yannick en jonger broertje Ingmar!
T. Time you wake up: Ik sta als ik naar stage moet tussen 7 uur en half 8 op.

U. Underwear: Bh´s kunnen wat mij betreft niet mooi genoeg zijn! Lees hier mijn review over mijn favoriete merk en winkel! Overig ondergoed koop ik gewoon bij hunkemoller.
V. Very important date this year: 17 november was ik jarig. Ik vind dat altijd wel leuk maar verder had ik niet echt een speciale datum.
W. Worst habit: Vergeet achtig zijn. Als ik op stage een opdracht krijg moet ik ook alles wat ik hiervoor moet doen opschrijven anders vergeet ik de helft!


X. X-ray’s you’ve had done: Van mijn rug omdat ik er heel vaak erg last van heb. Van mijn knie omdat ik die ooit gekneusd had en ze bang waren dat hij misschien ook gebroken was. En mijn laatste is van mijn gebit om te kijken hoe mijn verstandskiezen waren. En die zaten niet helemaal goed want die heb ik er 7 december uit moeten laten halen! Ik moet nog een keer terug voor de andere kant.
Y. Yummy food you make: Pizzaaa!! I just love it! :) Zelf maken is het gewoon nog lekkerder!! Klik hier om te lezen hoe je dat kunt doen!


Z. Zoo animal: De giraffe. Mijn oma vond dit altijd een heel mooi dier en als je een giraffe ziet denk je aan oma. Zo fan was ze hiervan! We gaven haar ook heel vaak een giraffe. Als ze de giraffe zag werd ze altijd zo blij en zag je gewoon de vreugde op haar gezicht! Daarom hou ik nu ook van giraffes:)

Als je deze tag wilt over nemen mag dat natuurlijk! Je mag hem ook invullen en als reactie geven! Leuk!

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

3 gedachtes over “ABC ~ Tag

  1. A; Age: 17
    B; Ik heb een beste beste vriendin ze helpt me overal mee en ik haar en we zijn er altijd voor mekaar en we hebben heel veel gemeen en we begrijpen mekaar als geen ander omdat we ook de zelfde dingen hebben en leuk vinden :3
    C; Chore you hate: Mmmm dat is in tuinen werken like onkruid wieden dat vindt ik echt verschrikkelijk! Bloemen vindt ik wel fijn :P
    D; Dreamhouse: Een klein vrijstaand huis midden in het centrum van de stad Utrecht, maaaaar dat bestaat niet D:
    E; Essential start of your day: Met rust gelaten worden en eerst anime kijken voor ik me lekkere warme heerlijke bed uit kom xD
    F; Favorite collor: Roze!!!!! en lichtblauw en lichtgroen vindt ik ook vet mooi! En zwart maar sommige noemen het eerder een contrast dan kleur :P
    G; Gold or Silver: I don’t mind, zolang je maar fun heb gehad en zelf trots bent op het resultaat ook al ben je laatste!
    H; Height: Ik zit rond de 1:70 ergens, ben niet bepaalt groot xD
    I; Instruments I play: Geen maar wil ooit weleens Viool, Keyboard of elektrisch gitaar :D
    J; Job Title: Student? xD heb nog niet echt werk en weet ook niet precies wat ik wil :O
    K; Kids: Maybe some day!
    L; Life is incomplete without: Volgens mij krijg je nooit zomaar een compleet leven, at least niet in mijn ogen
    M; Music that you always listen to: Van alles en nog wat maar momenteel extreem verslaaft een Nightcore <3 also love rock, metal, klasiek, pop, hardcore, trance, dance, well bijna alles behalfe rap :P
    N; Nickname: Werd eerst altijd monkeyboy genoemd omdat mijn motoriek anders is dan andere en ik extreem onhandig ben maar word ook wel eens dingen als noliver genoemd en die dingen :P
    O; Overnight hospital stays: Toen ik 2 was werd mijn 6e teen aan me linker voet geamputeerd maar dat herinner ik me niet :P
    P; Phobias or fears: Ik ben bang voor heel veel maar vooral voor het pijn doen van dieren en mensen en het kapot maken van dingen, bijv ik pak geen dieren op omdat ik bang ben dat ik ze pijn doe, ik poke geen mensen omdat ik ze geen pijn wil doen. Ik gebruik ook niet me veel kracht op dingen omdat ik anders bang ben dat ik het breek.
    Q; Quote from a movie: een quote van Near van death note: ''if you can't win the game, if you can't solve the puzzle, you are just a loser''(hard maar in zijn situatie begrijp ik het en snap ik het) en eentje van L, Ryuzaki: ''Will you be eating that cake?…say whatever you want, but I will be taking it.''
    R; Reason to smile: Friends, fun, anime, games, muziek, rust en een goeie bui hebben en geen last hebben van je problemen :P
    S; Siblings: 2 jaar oud zusje en een oudere broer :O
    T; Time you wake up: when its time
    U; Underwear: Elastiek en goed strak. Merk maakt niet uit :P
    V; Very important date this year: Best veel, is een extreem druk jaar geweest :O
    W; Worst habit: Een gewoonte wat ik het meeste haat is dat ik nooit iets onthoud, me hooft er niet bij kan houden, niks voor mekaar kan krijgen.
    X; X-ray’s you’ve had done: Ik neem aan van me 6e teen en toen ik me pols had gebroken :O
    Y; Yummy food you make: Oe! ik maak heerlijke broodjes :3 verschillend van koud, warm, vega, vlees van alles en nog wat!
    Z; Zoo animal: Allemaal :P hou van dieren :3 maar hou speciaal veel van katten/grote katten, honden/wolfen en de eland in de dierentuin die zich altijd verstopt :P

    Well dit is mijne xD

Geef een reactie

