7 schoonheden van jezelf! ~ Tag!

Jezelf mooi vinden. Dat is soms best lastig omdat je sneller naar de dingen kijkt die niet goed zijn. Jammer! Want iedereen heeft wel iets speciaals wat mooi is! Daarom daag ik mezelf en jou uit om 7 dingen op te noemen die je mooi vind aan jezelf!

Misschien moet je wel even goed in de spiegel kijken hiervoor omdat je er eerder niet op gelet hebt. Maar het is zeker de moeite waard!


Kijk je mee naar mijn 7 schoonheden?

Gezicht: Mijn gezicht ziet er heel lief uit. Te minste ik hoor vaak van mensen dat ze dat mooi aan mijn vinden. Het geeft me een lieve uitstraling. Hier ben ik erg blij mee!

Ogen: Ik heb mooie blauwe ogen. En he blauw is mijn lievelings kleur ;) Kan niet beter dus!

Tanden: Ik heb het geluk dat ik zonder beugel al hele rechte tanden heb! Hier ben ik ook erg blij mee. (wel baal ik van het feit dat ik morgen mijn verstandskiezen eruit moet laten halen :P)

Nagels: Mijn nagelbed vind ik een erg mooie vorm hebben. Sommige mensen zullen hier niet veel om geven maar ik ben daar erg blij mee. Het is lang en recht. Dat vind ik persoonlijk erg mooi! Doordat ik mijn nagels goed verzorg zijn ze ook best sterk dat vind ik ook fijn. (bij mijn nagellak en nail art kun je veel foto’s vinden van mijn nagels!)

Lijf: Hier heb ik gemengde gevoelens over. Ik ben niet de slankste en daar baal ik soms wel van. Ik kan niet onbeperkt eten want dat merk ik aan mijn lijf. Maar ik ben wel erg blij dat ik nog wel een beetje een lijntje heb. Het zandloper figuur is er wel! Alleen is het een iets grotere zandloper ;) Het feit dat ik toch nog een zandloper figuur heb ben ik wel erg blij mee dus.

Haar: Ik heb lang en dik haar! Dat vind ik wel mooi. Daarbij word het niet snel vet wat ook we makkelijk is. Wel baal ik van het feit dat er heel snel klitten in komen. Maar de kleur vind ik wel weer super! Ik heb het nog nooit geverfd en vind de kleur wel mooi genoeg om dat ook niet te doen!

Huid: Mijn huid is zonder al te veel verzorgings producten wel lekker zacht. Dit vind ik wel fijn! Ik ken iemand die zich vaak insmeert met allerlei crèmes om de huid zachter mee te maken en deze blijft best ruw. Dat lijkt me echt vervelend. Ik gebruik bijna nooit een crème(1x per twee maanden ofzo) en mijn huid blijft wel lekker zacht! Heel fijn dus :) Daarnaast heb ik nooit heel veel last gehad van puistjes. Af en toe heb ik er wel eens een hoor maar het valt altijd wel mee eigenlijk!

Nou dit waren mijn 7 schoonheden! Wat zijn die van jou? Ik ben benieuwd! Zet het hieronder in een reactie! :)

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “7 schoonheden van jezelf! ~ Tag!

  1. Hmmm zeven schoonheden… best lastig om op zo’n manier naar jezelf te kijken, maar we gaan het proberen.

    Eens zien. 1. Ik vind mijn blonde haar erg mooi. Er zijn nog maar weinig mensen die tegenwoordig van zichzelf blond zijn. Ondanks dat ik het al meerdere keren geverfd heb staat blond mij toch het beste.
    Het volgende waar ik dan aan denk is 2. mijn lange benen. Vroeger vond ik het nooit leuk om lang te zijn. Ik was lang en slungelig en dat vond ik op zeker niet charmant. Maar tegenwoordig vind ik mijn lange benen een stuk beter. Bovendien komen rokjes er erg goed door uit.
    3. Mijn lange wimpers, die ik wonder boven wonder van mijn vader heb geërfd. Mijn broer heeft ze ook. Ze zijn niet heel gekruld maar met een laagje mascara kan ik wel zo over straat. Altijd makkelijk.
    4. Ik heb lange en slanke vingers. Over het algemeen heb ik vrij mooie handen al zeg ik het zelf. Daardoor staan ringen ook vaak mooi. Mijn moeder is altijd jaloers op mijn handen.
    Ik ben net zoals jij ook blij met 5. mijn nagels. Mijn nagels zijn ook erg sterk van hun eigen en breken ook niet snel af. Mijn nagels hebben ook een mooie kleur en zien er ook altijd gezond uit. Ze lijken altijd ge-france-manicured terwijl ze dat niet zijn. Zo zijn ze natuurlijk, maar dat gelooft nooit iemand.

    Nu wordt het vrij lastig… Eens denken. Oh natuurlijk! Ik vind 6. mijn lippen ook erg mooi. Het zijn niet exact Angelina Jolie lippen maar ik vind ze toch mooi gevuld. Met een beetje lippenstift springen ze er echt uit.
    En als 7. vind ik mijn natuurlijke lijn erg mooi. Ik ben vrij dun en soms zou ik er wat vrouwelijker uit willen zien want winkelen voor iemand die lang en dun is, is niet zo makkelijk als je denkt. Vaak zakken de broeken van mijn kont of zijn de pijpen veelste kort. Het zelfde probleem komt voor met t-shirt die altijd te korte mouwen hebben. Maar hoe dan ook ben ik trots op mijn lijn.

    Best goed om eens na te denken wat je mooi vindt aan jezelf!

Geef een reactie

