Playstiation ~ Nail Art!

Omdat mijn broertje en ik vaak in de zelfde kamer zitten bracht hij me op een leuk idee! Hij zit namelijk vaak te gamen en toen ik de controller eens bekeek leek het me leuk om hier een nail art van te maken!

Kijk je mee voor deze nail art?Voor deze nail art heb je een donkere ondergrond nodig en blauw, rood, licht roze en groen. Als ondergrond heb ik de LE van Essence gebruikt: 02 Alice Had a Vision – Again. Maar ik denk dat het eigenlijk mooier is wanneer je een zwarte ondergrond gebruikt!

1. Lak je nagels donker blauw of zwart.

2. Maak met een dun kwastje een cirkel op je nagel.

Herhaal dit met de andere vormen.

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Essence Breaking Dawn – 02 Alice Had a Vision – Again, Catrice 740 – King of Greens, Catrice 400 – Blue Cara Ciao, Catrice 210 – Just Married en OPI The Thrill of Brazil NL A16.

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Playstiation ~ Nail Art!

Geef een reactie

