Winactie! Afgelopen

winactiekwastjes

Winactie is afgelopen en winnaar heeft een mail ontvangen. Klik hier om de winnaar te bekijken.

 

Vandaag heb ik de 10.000 pageviews gehaald! Omdat ik hier erg blij mee ben wil ik jullie bedanken! Daarom vond ik het tijd voor een leuke winactie.

Kijk je mee?

Ik vind het erg leuk om foto’s te zien van nail arts die jullie zelf maken! Daarom ga ik weer een actieve winactie doen! Deze keer kun je een kwasten setje winnen.

kwastjesOp mijn nail art pagina staan verschillende nail arts. Als je hierop klikt ga je naar het artikel hiervan. Hierin staat in stappen uitgelegd wat je hiervoor moet doen! Heel handig dus! Je mag ook een andere nail art na maken of zelf bedenken die niet op mijn blog staat! Je mag het zelf kiezen, hoewel ik het wel leuk vind om iets van mijn blog terug te zien! Het is belangrijk dat je een papiertje vasthoud met @nicenailarts. Zo weet ik zeker dat je hem zelf gemaakt hebt! Je mag je handen ook op een papiertje leggen, zolang het maar duidelijk op de foto te zien is! Het is natuurlijk het leuks als je het op je eigen nagels doet, dus niet op een nagel wiel! Zo maak je ook meer kans om te winnen.

hartjes-nail-art1Het is dus de bedoeling dat je een nail art maakt en een foto naar mij toe mailt. Mijn email is nicenailartsblog@gmail.com.

Zet in de mail ook de lakjes die je gebruikt hebt voor deze nail art. Welk merk en welke kleur.

Omdat ik je de tijd wil geven om nail arts te maken kun je foto’s insturen tot en met 11 december. Op 12 december laat ik in een artikel weten wie er gewonnen heeft, de winnaar stuur ik ook een mail.

Je mag meerdere foto’s sturen om meer kans te maken! De foto’s wil ik misschien nog gebruiken voor op mijn blog.

Ik houd wel rekening met het feit dat niet iedereen dottingtools of kwastjes heeft. Dus dat ik begrijp dat het niet allemaal even mooi kan zijn. Je kunt natuurlijk wel zelf dotting tools maken!! En gewoon kleine kwastjes gebruiken. Zo kom je natuurlijk al ver! Dottingtools kun je ook bestellen via mijn blogsale!

streep-panterprint

stipjes2despicable me2

Om op de hoogte te blijven van alles wat er op mijn blog gebeurd kun je me volgen op:

Bloglovin
Facebook
Twitter

Als ik 1500 volgers heb op twitter komt er nog een winactie!

Ik wens iedereen heel veel succes! En ik hoop lekker veel foto’s van jullie te zien!

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Winactie! Afgelopen

Geef een reactie

