Bloggen ~ Tag

tumblr_m1qraa6vF51qbskx5o1_500_largeVandaag heb ik een leuke tag over bloggen. Omdat ik dit zelf ook doe vind ik het wel leuk om hier wat vragen over te beantwoorden!

Kijk je mee?

Hoe lang blog je al?
Ik ben begonnen met bloggen begin oktober 2012. Dat is dus nog maar twee maanden. Niet heel lang dus maar ik vind het wel super leuk!!

373294-bigthumbnail_large

Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog?
In het weekend ben ik bijna alleen maar bezig met mijn blog. Ik maak foto’s en schrijf de artikelen die erbij horen. Door de week werk ik er vaak ook nog aan! Het kost toch meer tijd dan ik had verwacht maar dat vind ik helemaal niet erg!

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Alle meiden die ik als vriend op mijn facebook heb hebben een uitnodiging gekregen om mijn facebook pagina van NiceNailArts te liken. En daarnaast deel ik bijna alle dingen die ik op mijn pagina zet ook op mijn persoonlijke facebook. Ik denk dat de meeste mensen er daarom niet echt omheen kunnen. ;)

tumblr_m6vienUj6l1r4x6r1o1_500_large

Hoeveel volgers heb je?
Twitter: 1403 (bij 1500 volgers komt er een leuke winactie!!)
Bloglovin: 9 maar, dat mag dus wel wat meer ;) *hint hint*
Facebook: 62

Volg jij mij ook al? Klik op de linkjes en Follow me!

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Ik ben echt verslaafd aan het lezen van blogs. Ik vind het zo leuk om te lezen en te zien wat andere mensen bedenken of van een product vinden! Al een tijdje zat ik eraan te denken om dit te doen maar ik durfde het nooit zo goed. Ik heb toen toch de knoop doorgehakt en ben begonnen! De reacties die ik krijg zijn wel positief dus dat is erg fijn! Mijn broertje snapt alleen nog steeds niet dat ik de hele dag nail arts kan maken. Maar ik snap ook niet dat hij de hele dag kan gamen ;) Zo heeft iedereen wel iets!

tumblr_m3hlngWrnJ1qafuwho1_500_large

Wat vind je het leukste aan je blog?
Ik vind het super leuk als ik positieve reacties krijg op iets wat ik op mijn blog zet! Jullie doen dit alleen nog niet zo vaak. Dus bij deze: gewoon doen! Ik vind het echt leuk om te lezen: ‘Wow leuk gedaan zeg!’ Het hoeft geen reactie te zijn van een paar a4tjes een paar regeltjes kan ik al heel blij mee zijn!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Mijn inspiratie komt echt overal vandaan! Ik zie een leuk patroontje en maak daar een nail art van of ik zie iets grappigs op tv. Het kan ook zijn dat ik naar een game van mijn broertje kijk en daar iets leuks van maak! Of een leuke nail art die ik op internet tegen kom en daar net een persoonlijke draai aan geef! Noem het maar op!
Qua make up maak ik vaak dingen na waarvan ik een tutorial gezien heb op youtube. Voor carnaval heb ik alweer super leuke ideeën! Ik hoop dat het me lukt om ze te maken!

Heb je wel eens dat je geen tijd of zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
Eigenlijk niet! Ik vind het super leuk! Soms heb ik meer zin in een nail art maken en dan maak ik daar foto’s van. Wanneer ik op een ander moment meer zin heb om te typen schrijf ik de tekst erbij. Zo ben ik bijna altijd wel bezig!
En ik plan altijd best ver vooruit dus als ik een keer geen tijd heb staan er nog een aantal op voorraad!

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk!

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

2 gedachtes over “Bloggen ~ Tag

Geef een reactie

