Essence LE ~ Fantasia

December 2012 komt Essence weer met een nieuwe LE! Dit keer zitten er erg veel leuke producten bij!

Kijk je mee?

Dit is een erg lieve LE. Er zitten veel zachte kleuren bij. Erg leuk dus!

 

Als eerste de nagellak. Deze komt in vier verschillende kleuren. De namen van de kleuren zijn: 01 elves like lilac, 02 queen of my cloud castle, 03 take a ride on pegasus and 04 have you seen my unicorn?

De fel roze en donker roze lijkt me erg leuk daar ga ik zeker voor kijken.

In deze collectie zit ook een mooie highlighter. Hier ga ik denk ik ook voor kijken. Deze kleur heet: 01 elf yourself.

Deze collectie heeft ook twee lip lacquers. Ik ben persoonlijk niet echt van de lip producten dus ik denk dat ik deze oversla. Hoewel ik de donkerrode wel een erg mooie kleur vind. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren: 01 queen of my cloud castle and 02 take a ride on pegasus.

Ook komt Essence met drie oogschaduws! Hiervoor ga ik denk ik wel kijken, ik vind de kleurtjes erg leuk! De kleuren zijn: 01 elves like lilac, 02 not ivory but ebony and 03 have you seen my unicorn?

Deze eye liners hebben een metallic finish! Dat lijkt me wel mooi. Hiervoor ga ik dus ook even een kijkje nemen! De kleuren van deze eye liners zijn: 01 not ivory but ebony and 02 elves like lilac.

Deze schattige steentjes zitten ook in deze LE. Deze kun je rond je ogen plakken. Dit lijkt me wel erg leuk!

Wat vind jij van deze LE? Waarvoor ga jij kijken?

Bron afbeeldingen

4 gedachtes over “Essence LE ~ Fantasia

Geef een reactie

