Hoeveel gebruik je per jaar? ~ Tag

Vandaag heb ik een leuke tag over hoeveel ik nou eigenlijk gebruik van welke producten per jaar. Even kijken of ik me moet schamen dus!

Kijk je mee?

Wattenschijfjes? Dat valt eigenlijk wel mee. Ik gebruik om make-up te verwijderen speciale pads daarvoor. En nagellak haal ik eraf met een potje daarvoor. Dus ik gebruik misschien een rol per jaar. Want waterproof make up haal ik dan wel meet een wattenschijfje eraf.

Oogmake-up remover? Die pads gaan er echt hard doorheen. Er zitten er 80 in en ik gebruik er zo’n een of twee per keer. Ik denk dat ik ongeveer twee maanden met een potje doe. Dat valt dan opzich nog wel mee. De vloeibare versie doe ik langer mee omdat ik deze alleen gebruik als ik waterproof make-up gebruik.

Nagellakremover? Ja daar gebruik ik wel vrij veel van. Hoewel het met zo’n remover potje wel zuiniger gaat. Ik vul hem denk ik een keer in de 2 maanden opnieuw. Verschilt ook met hoe snel hij vies word. Ik kijk eigenlijk altijd gewoon of hij niet te vies is en anders vervang ik de remover. Ik denk dat ik 3 a 4 flessen van 250 ml per jaar gebruik?

Foundation? Foundation gebruik ik niet zoveel eigenlijk. Ik gebruik het ook meer als concealer dan als foundation dus dat scheelt denk ik ook wel ;)

Mascara? Mascara gebruik ik ook niet belachelijk veel. Ik gebruik er wel meerdere door elkaar (de ene dag de ene en de andere dag de ander) dus ik weet niet precies hoelang ik ermee doe. Ik denk dat ik ongeveer 4 per jaar gebruik? Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Haarlak/haarmousse? Gebruik ik bijna niet. Als ik het gebruik pak ik gewoon die van mijn moeder (dat mag gewoon). Dus ik maak hier niet eens een per jaar van op. Dat is wel goed toch?

Nagellak? Nagellak gebruik ik natuurlijk wel heel veel! Sommige potjes (die ik veel gebruik) zijn binnen een half jaar op! Een potje zwart heb ik zo al binnen 1,5 maand op! Dit is vooral meer geworden sinds ik mijn blog ben begonnen. Nu maak ik natuurlijk meer nail arts dan eerst. Maar ik heb het er wel voor over! :)

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag ook de antwoorden in een reactie zetten! :)

Bron afbeeldingen.

Geef een reactie

