Dingen die ik je nog even wil vertellen!

tumblr_me2q3gTuz81rf5n67o1_400_largeAls eerst: het gaat steeds beter met mijn blog waar ik natuurlijk SUPER blij mee ben! Ik vind het echt leuk als ik meer pageviews krijg of leuke reacties geplaatst worden op mijn posts! Dus dank jullie daarvoor! Ik vind het echt een eer!
Daarom wil ik zeggen: blijf lekker kijken op mijn blog, elke dag komt er iets nieuws online! En leuke reacties zijn altijd welkom! :)

Kijk je mee naar nog wat andere leuke en handige dingen?

Daarnaast wil ik even tegen iedereen zeggen (ik heb het al wel op twitter en facebook gezegd) dat ik het leuk vind als je nail arts na maakt! Je kunt foto’s altijd mailen naar: nicenailartsblog@gmail.com!

Het is ook slim om een foto te maken van je nail art met een briefje met: @nicenailarts erop. Dit is makkelijk wanneer je mee wilt doen aan winacties. Zo heb je al een aantal foto’s op je computer staan en kun je ze meteen opsturen! Handig toch? Dit is natuurlijk alleen met winacties zoals ik laatst gehouden heb, voor het artikel klik hier (je kunt hier niet meer aan mee doen). Foto’s die je tussendoor opstuurt kun je natuurlijk altijd nog gebruiken voor winacties! Ook als je foto’s al gebruikt hebt voor een eerdere winactie kun je ze opnieuw opsturen!

Binnenkort komt er weer een winactie online dus hou het in de gaten!!

Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden via social media:
Facebook
Twitter
Bloglovin

Hier kun je me dus volgen, liken of net wat ;)

Nog een tip als ik woorden gebruik die je niet kent: kijk even bij mijn ABC! Dat is een soort persoonlijke woordenboekje waar woorden in staan die je misschien nog niet kent! Als het woord hier ook niet bij staat kun je een reactie achter laten of even mailen naar nicenailartsblog@gmail.com!

Wil je een overzicht van alle nail arts of nagellak? Klik dan op de woorden! Je kunt ook boven aan de pagina klikken op nail art of nagellak om hier naar toe te gaan. Zo kun je altijd makkelijk de overzichtjes vinden!!

Als je nog leuke ideeën of andere dingen hebt kun je altijd mailen naar: nicenailartsblog@gmail.com! 

Bron afbeelding.

2 gedachtes over “Dingen die ik je nog even wil vertellen!

Geef een reactie

