Roze nagels met glitters!

Vandaag heb ik een leuke nail art voor jullie! Of je het echt nail art kunt noemen weet ik eigenlijk niet. Maar het is wel heel erg leuk en makkelijk!!

Kijk je mee hoe ik dit gedaan heb?

Als eerst wil ik je even waarschuwen dat dit erg lastig is om eraf te halen! Glitters zijn sowieso moeilijker dan gewone lak. Maar omdat je er een aantal lagen glitters op doet word het alleen maar lastiger!

Deze nail art is wel erg makkelijk om na te maken en je hebt er geen dotting tools of kwastjes voor nodig! Voor deze nail art heb ik roze gekozen maar je kunt natuurlijk ook een andere kleur kiezen! Je kunt natuurlijk ook een nagel met glitters doen en de rest zonder!

1. Lak je nagels roze (of een andere kleur als je dat liever hebt!)

2. Voeg glitters toe op ongeveer 2/3 van je nagels. Je kunt dit aan de kant doen van je nagelriemen of net als ik aan de andere kant!

3. Herhaal dit met 1/2 van je nagels. Doe dit gewoon over de eerste laag heen.

4. Doe dit nog een keer maar dan op 1/3. Zo worden de laagjes met glitters steeds kleiner en creëer je een soort verloopje van weinig naar veel glitters.

Het is belangrijk dat je niet teveel glitters erop gaat doen (dit doe ik soms wel). Hierdoor word het effect niet mooier en krijg je allemaal bulten op je nagels! Laat je nagels elke keer goed drogen. Ook tussen de laagjes met glitters! Hierdoor krijg je niet zo snel deuken als je per ongeluk ergens tegen aan stoot! Bij de eerste foto zitten er op de wijs en middel vinger te veel glitters. Ik vind het mooier zoals de pink en ring vinger! Daar zit niet zo’n dikke laag glitters op!

De glitters die ik hiervoor gebruikt heb zijn de glitters van de LE die ik in mijn mini shoplogje al had laten zien. Deze glitters zijn echt super mooi! Zoals je op deze foto wel kunt zien zijn ze mooi holografisch en dat vind ik echt super!!

De lakjes die ik hiervoor gebruikt heb zijn beiden uit een LE van Catrice: C02 Jetsetter – Cruise Couture en C08 Have An Ice Day – Million styles effect top coat. De laatste is licht nu opnieuw in de winkel (in ieder geval bij de kruidvat bij mij in de buurt wel) en de eerste lijkt heel veel op 030 van Catrice. Deze staat bij de Million styles in het schap! De shoplog van C08 Have An Ice Day vind je hier.

Wat vind jij van deze nail art?

7 gedachtes over “Roze nagels met glitters!

  1. Dit is ook mooi als je je basislak sponst tot op de helft… Vind zwart met glitters dan lekker dramatisch… Of probeer dan eens een matte topcoat… Dit is een van mijn favo nailarts. Simpel en toch spectaculair!

    • Ja dat kan ook nog! Maar vond het leuk om een keer een nail art voor jullie te maken die makkelijk na te maken is en waar je geen speciale dingen voor nodig hebt :) Met zwart kan ook! Maar ik ben zelf meer van de kleurtjes ;) Ik vind hem ook erg mooi maar het is niet makkelijk met eraf halen.

Geef een reactie

